نیویورک: چاقی یک‌پرستار خانگی، مرگ یک‌نوزاد یک‌ماهه را رقم زد. این پرستار 39ساله در حال رسیدگی به این نوزاد بود که به یکباره غش کرد و روی این پسربچه یک ماهه افتاد.

babysitter

پدر این نوزاد در این رابطه به خبرنگاران گفت: این پرستار را تازه استخدام کرده بودم تا به کارهای کودکم در خانه رسیدگی کند. اما روز گذشته هنگامی‌که با منزل تماس گرفتم و فردی جواب نداد، زود به منزل بازگشتم و دیدم که پرستار روی کاناپه افتاده است. تمام اتاق‌ها را گشتم اما اثری از پسرم نبود، وقتی دوباره به پذیرایی برگشتم، متوجه شدم که پرستار روی پسرم افتاده و باعث خفگی او شده است. البته این پرستار هم پس از آن اتفاق در بیمارستان درگذشت و مسئولان منتظر جواب کالبدشکافی هستند تا دلیل فوت وی را مشخص کنند.

بزرگ‌ترین بادبادک جهان

لندن: اعضای یک‌خانواده کویتی‌ توانستند بزرگ‌ترین بادبادک جهان را ساخته و آن‌را در جشنواره بادبادک شهر بریستول انگلیس به‌پرواز در آورند. این بادبادک حدود40متر طول دارد و عرض بال‌هایش 55متر است. البته به این بادبادک یک‌دم بسیار دراز به طول70متر نیز متصل شده است. برای به پرواز در آمدن این بادبادک بسیار بزرگ، 2‌خودرو طناب‌های متصل به آن‌را به سرعت کشیدند. این بادبادک20دقیقه در آسمان پرواز می‌کرد و به‌قول بازدیدکنندگان جشنواره انگار که یک‌زمین فوتبال آبی‌رنگ بالای سرشان معلق بود. در این جشنواره، بادبادک‌های زیبایی با شکل‌های گوناگون (مانند شکل اژدها) به پرواز در آمدند اما این بادبادک آبی‌رنگ شکل خاصی نداشت و فقط از نظر اندازه بسیار بزرگ بود.

آینه جادویی

نیویورک: موسسه نیویورک‌تایمز در دفتر خود آینه جادویی دارد که کارمندانش می‌توانند با ایستادن در برابر آن تیتر آخرین اخبار را مرور کرده یا درباره دارویی که پزشک برایشان تجویز کرده است اطلاعاتی به‌دست آورند. افراد با نگاه کردن به این آینه می‌توانند حین مسواک‌زدن یا مرتب‌کردن موها تیتر آخرین اخبار را بخوانند، اطلاعاتی درباره یک‌داروی خاص به دست آورند یا حتی با دیگر همکاران یا اعضای خانواده پیام‌هایی را رد و بدل کنند. در این آینه جادویی که در سرویس‌های بهداشتی قرار دارد، از حسگری استفاده شده است که می‌تواند حرکات فیزیکی فردی که در برابر آن ایستاده را تشخیص دهد. در ضمن این آینه می‌تواند با تشخیص چهره افراد، میزان نور دلخواه آنها را در محیط تنظیم کند.

گیر کردن گربه بالای کاکتوس 15متری

آریزونا: یک عکاس 69ساله حیات‌وحش از پدیده‌ای عجیب عکسبرداری کرد. در عکسی که وی موفق به شکار آن شد یک‌گربه‌وحشی از ترس یک شیر گرسنه به بالای کاکتوسی 15متری و دارای خار‌های تیز رفت و به مدت 6ساعت در آنجا گیر افتاد. این گربه‌وحشی جثه چندان بزرگی هم ندارد و شاید به همین دلیل توانسته با جهش بلندی از این کاکتوس غول پیکر بالا برود. گفته می‌شود که کاکتوس یاد‌شده یکی از بلندترین کاکتوس‌های صحرای آریزوناست و300سال سن دارد. کرت فانگر عکاس این رویداد، در این باره گفت: یکی از دوستانم ساعت 7صبح به من گفت که یک‌گربه را دیده که از دست یک‌شیر کوهستان فرار می‌کرده است. وقتی به آنجا رسیدم گربه بالای کاکتوس رفته بود و بیش از 6 ساعت همانجا ماند.

کد خبر 144749
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز