یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس پایتخت در جست‌وجوی قاتلان ناشناسی است که در نیمه‌شب مادر و دختری را در شرق پایتخت به قتل رسانده و متواری شده‌اند.

حوادث

ساعت 3:30 بامداد 13 شهریور  ماموران کلانتری 110 شهدا باخبر شدند که مادر و دختری در واحد مسکونی‌شان در خیابان پیروزی به قتل رسیده‌اند و برای بررسی موضوع راهی محل جنایت شدند. تحقیقات نشان می‌داد که این مادر و دختر با ضربات جسمی تیز و برنده مانند چاقو به قتل رسیده‌اند؛ بنابراین ماجرا به بازپرس جنایی پایتخت گزارش شد و او همراه با تیمی از کارآگاهان اداره دهم آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.

درحالی‌که متخصصان پزشکی قانونی حاضر در محل جنایت علت مرگ این مادر و دختر 52 و 22 ساله را شدت جراحات وارده به‌خاطر اصابت جسم تیز عنوان کرده بودند، بازپرس جنایی دستور انتقال اجساد به پزشکی قانونی را صادر کرد و از همان زمان تحقیقات تخصصی برای کشف راز جنایت شروع شد. سرهنگ حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: در حال حاضر کارآگاهان با شناسایی دیگر اعضای خانواده و بستگان و همچنین همسایگان نزدیک به قربانیان جنایت، تحقیقات خود را برای شناسایی علت و انگیزه قتل و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز کرده‌اند.

کد خبر 144738
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز