مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۵:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از تشکیل "ستاد مهر" از 15 شهریور ماه به منظور خدمات رسانی گسترده‌تر و مدیریت بهتر ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد

ترافیک تهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب اظهار داشت: هر ساله همزمان با آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی ، شاهد افزایش سفرهای شهری و به دنبال آن سنگین شدن ترافیک هستیم که برای مدیریت بهتر ترافیک و خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی، ستاد مهر تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا امسال نیز "ستاد مهر" از 15 شهریور تا 20 مهر ماه تشکیل می‌شود تا هماهنگی‌های لازم با نهادهای مسئول و دخیل در امر ترافیک انجام شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه نخستین جلسه ستاد مهر فردا تشکیل می‌شود گفت: در این جلسه نقش هریک از دستگاهها ابلاغ شده و هماهنگی لازم بین دستگاهها صورت خواهد گرفت.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: ایمن‌سازی حریم مدارس، سرویس مدارس، توسعه حمل‌ونقل عمومی، هماهنگی کامل با پلیس راهنمایی و رانندگی برای مدیریت ترافیک مهر و... از جمله موضوعاتی است که در ستاد مهر مورد تاکید و پیگیری خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: از خرداد ماه، آماده سازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تعمیر و بازسازی ناوگان صورت گرفته است تا بتوانیم در مهرماه با نهایت ظرفیت و توان به شهروندان خدمات رسانی کنیم.

کد خبر 144683
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز