مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با تشریح جزییات تبلیغات در تاکسی‌ها از هوشمندسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان پایتخت همچنین خروج خودروهای پراید و پیکان از چرخه تاکسیرانی خبرداد.

تاکسی تبلیغات

  فضل‌الله اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح تبلیغ بر روی سقف تاکسی‌ها افزود: با توجه به اینکه سیاست شهردار تهران به سمت و سویی است تا مساعدت‌ها و حمایت از تاکسی‌دارها یک حمایت کلی باشد و همچنین برای دسترسی همگان از این حمایت‌ها، طرح تبلیغ در تاکسی‌ها با هدف هوشمندسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل طراحی شده است.

 وی افزود: این طرح ضمن کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل، رانندگان تاکسی‌ها را نیز برای هوشمندسازی خودروها تشویق می‌کند.

 اسلامی تصریح کرد: تبلیغ بر روی سقف تاکسی‌ها از سوی شورای عالی ترافیک و شورای اسلامی شهر تهران پیشهاد و پس از بررسی به تصویب هر دو شورا رسید و بر اساس این مصوبه خودروهای با عمر کمتر از 10 سال برای اجرای این طرح انتخاب شدند.

 به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در مرحله اول این طرح خودروهای سمند و پژو که عمر آنها کمتر از 10 سال است می‌توانند روی سقف و در داخل خودرو تبلیغات داشته باشند.

 وی با بیان اینکه سازمان زیباسازی متولی طرح تبلیغات تاکسی‌ها است، ادامه داد: این طرح به صورت آزمایشی با یکهزار دستگاه خودرو و یک روز قبل از عید سعید فطر با تبلیغات دعوت از مردم برای شرکت در نماز فطر آغاز شد.

 اسلامی گفت: ماهانه 80 هزار تومان به هر راننده تاکسی برای تبلیغات سقفی کمک می‌شود چرا که طرح در مراحل اولیه است و تا جذب مشتری باید این مساعدتها صورت گیرد.

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در عین حال گفت: درصددیم تا خودروهای پراید و پیکان را از خطوط تاکسیرانی خارج کنیم که در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شده است.

کد خبر 144631
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز