همشهری آنلاین: نسخه جدید نرم افزار بورس همراه، با امکان استفاده همزمان از بستر پیام کوتاه و GPRS برای تبادل اطلاعات راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در نسخه جدید بورس همراه امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار گذاشته شده است تا به سهولت آخرین اطلاعات بازار سهام را به دست آورند.

امکان استفاده از بسترGPRS، امکان مشاهده سه درخواست خرید و فروش سهام، دریافت اطلاعات نمادهای متوقف شده، مشاهده اطلاعات شاخص شناور، بهبود روش مدیریت نمادها و صندوق‌های جدید، و امکان ارسال نظر، انتقاد و پیشنهاد از داخل نرم‌افزار برای مدیریت سامانه از مهم ترین ویژگی های نگارش دوم سامانه بورس همراه است.

همچنین امکان غیر فعال کردن حساب کاربر از داخل نرم‌افزار، حذف نمادهای غیرکاربردی از آرشیو گوشی، حذف خودکار پیام‌های موجود در گوشی پس از 7 روز، افزودن امکان حذف تمامی پیام‌های یک منو، افزودن منوی پرسش‌های متداول در منوی راهنمای نرم‌افزار، نمایش لینک در متن اخبار و امکان حذف سبد‌های بایگانی شده از امکانات جدید این سامانه است که کاربران می‌توانند از این مزیت‌ها استفاده کنند.

کابران این سامانه می‌توانند اطلاعاتی همچون قیمت و میزان نوسان سهام شرکت‌ها و ارزش صندوق های سرمایه گذاری، میزان و نوسان شاخص ها بورس، اطلاعات برترین‌های بازار، پیغام‌های ناظر بازار، اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال (ناشران اوراق بهادار) و اخبار بازار سرمایه را به صورت لحظه ای دریافت کنند. جدول تقاضاهای خرید و فروش برای سهام هریک از شرکت‌ها، اطلاعات مربوط به نمادهای متوقف و دلایل توقف نمادها و...

نیز به سامانه اضافه شده و سازکار بروز رسانی شرکت‌های جدیدی که در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس پذیرش می‌شوند، نیز ارتقاء یافته است، به نحوی که در فاصله کوتاهی پس از پذیرش شرکت های جدید در بورس یا فرابورس، اطلاعات این شرکت‌ها از طریق سامانه قابل مشاهده و دریافت خواهد بود.

این نرم افزار همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد سبـدهای سهام اختصاصی ایجاد و میزان و درصد نوسان ارزش سبد سرمایه گذاری خود را مشاهده کنند.

علاقه مندان می توانند ازطریق سامانه www.mobilebourse.ir ، نرم افزار بورس همراه را در گوشی‌های تلفن همراه نصب کنند.

در حال حاضر، بیش از شش هزار و 500 کاربر، از نرم افزار بورس همراه استفاده می‌کنند و حجم تراکنش‌های این سامانه در مدت 8 ماه فعالیت، به بیش از دو میلیون تراکنش رسیده است.

سامانه بورس همراه، 29 آذر پارسال راه اندازی شد.

کد خبر 144618
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز