همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حدود 300 اتوبوس دو کابین وارد خطوط اتوبوس‌رانی می‌شود.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با  مهر با بیان اینکه "ستاد مهر" از 15 شهریور تا 20 مهرماه تشکیل می‌شود گفت: نزدیک به 300 دستگاه اتوبوس همزمان با سال تحصیلی جدید وارد خطوط اتوبوسرانی می‌شود و به شهروندان خدمات رسانی می‌کند.

 وی با اشاره به افزایش دو برابری ناوگان اتوبوسرانی در خط اتوبوس‌های تندروی مسیر اشرفی اصفهانی گفت: این خط در حال حاضر در حال بهره برداری است اما همزمان با آغازسال تحصیلی با افزایش ناوگان با تمام ظرفیت به دانشجویان خدمات رسانی می‌کند.

 معاون شهردار تهران تکمیل خط 4 اتوبوس‌های تندرو را از برنامه‌های طرح ستاد مهر دانست و گفت: خط 4 اتوبوس‌های تندرو در حال حاضر در بزرگراه چمران تا میدان جمهوری در حال سرویس دهی است که تا آغاز سال تحصیلی جدید به ترمینال جنوب می‌رسد و امکان حمل و نقلی خوبی برلی نیمه جنوبی شهر تهران است.

 او ادامه داد: همزمان با آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، شاهد افزایش سفرهای شهری و به دنبال آن سنگین شدن ترافیک هستیم که برای مدیریت بهتر ترافیک و خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت ستاد مهر تشکیل می‌شود.

کد خبر 144554
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز