یکشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

گروه حوادث:5 باند بزرگ مواد‌مخدر در استان البرز متلاشی و از آنها یک تن مواد‌مخدر کشف شد.

محموله قاچاق

سردار علیرضا اکبرشاهی، فرمانده انتظامی استان تهران و البرز با اعلام این خبر گفت: در حدود یک ماه پیش پلیس در جریان فعالیت یک شبکه بزرگ مواد‌مخدر در استان البرز قرار گرفت.در بررسی‌های اطلاعاتی روشن شد افراد این باند که افغانی و ایرانی هستند اقدام به تهیه مواد‌مخدر از استان‌های جنوبی کشور کرده و قصد دارند این محموله را به‌عنوان کالای تجاری به استان تهرا ن منتقل کنند.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که قاچاقچیان می‌خواهند این محموله را در کارگاهی واقع در باقر آباد تخلیه کنند که ماموران وارد عمل شده و نقشه آنها را ناکام گذاشتند. پلیس متهمان را دستگیر کرد و از آنها بیش از 260کیلو کراک و 20کیلو هروئین کشف شد. این در حالی است که در یک‌ماه گذشته 5 باند بزرگ مواد‌مخدر متلاشی و از قاچاقچیان بیش از یک تن مواد‌مخدر کشف شده است.

کشف داروهای بدنسازی

سردار اکبرشاهی در ادامه نشست خبری از کشف داروهای بدنسازی در انبار یک واحد صنفی در شهریار خبر داد و گفت:پلیس وقتی در جریان این موضوع قرار گرفت با دریافت دستور قضایی پای در انبار گذاشت و داروهای نیروزا کشف کرد.پس از بررسی کارشناسان بهداشت ودرمان این حقیقت افشا شد که همه این داروها غیرمجاز و غیربهداشتی هستند.

بازداشت 2 زورگیر در یک عملیات مسلحانه

سردار اکبرشاهی با اعلام دستگیری 2زورگیر گفت: روز شنبه 5شهریور ماه در محدوده فاز3 شهریار ماموران پلیس در جریان زورگیری 5 مرد جوان که سوار بر 2 موتور بودند قرار گرفتند. همزمان با اعلام این گزارش از طریق بی‌سیم به ماموران اعلام شد افرادی با همین مشخصات اقدام به سرقت از مغازه‌ای کرده‌اند.وی ادامه داد: پلیس در قدم بعدی مسیرهایی را که احتمال تردد سارقان وجود داشت تحت کنترل قرار داد و 2سرنشین یک موتور سیکلت را شناسایی کرد اما 2مرد مرموز اقدام به فرار کردند که ماموران با رعایت قوانین به‌کار‌گیری سلاح در نهایت به سمت یکی از مردان مرموز تیراندازی کرده و سرانجام آنها را بازداشت کردند. تحقیقات برای بازداشت همدستان فراری این زورگیران ادامه دارد.

سرقت یک زن از خیاط

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز در ادامه نشست از نقشه یک زن برای سرقت از خیاط زن خبر داد و گفت: چند روز پیش یک زن به‌عنوان مشتری به خانه یک خیاط خانم مراجعه کرد و وقتی او در را باز کرد 2جوان ناشناس وارد خانه شده و با بستن دست و پای زن خیاط، دست به سرقت طلاهای خیاط زدند. وی افزود: در ادامه چهره نگاری متهم صورت گرفت و پس از آن سارق زن و همدستانش دستگیر شدند.

5 مرد و یک زن اعضای یک باند سرقت وکیف قاپی

اکبر شاهی از انهدام یک باند زورگیری و کیف‌قاپی توسط عوامل پلیس آگاهی شهرستان شهریار خبر داد و گفت: در یک عملیات پلیسی پاتوق متهمان مورد شناسایی قرار گرفت که در آن 5مرد به همراه یک زن دستگیر شدند. وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این باند 3دستگاه موتورسیکلت به همراه تعداد زیادی قطعات موتور، تعدادی کیف زنانه و مردانه و 5قبضه چاقو کشف شد. متهمان در بازجویی‌ها به 7مورد زورگیری وسرقت اقرار کردند.

کد خبر 144298
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز