سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۷
۰ نفر

گروه حوادث: عاملان شهادت مامور آگاهی 4مجرم فراری هستند که به اتهام زورگیری، سرقت لوازم داخل خودرو و لواط در بازداشت پلیس بودند.

شهید استوار رجب پور

 این افراد برای اجرای نقشه فرار، مامور بدرقه را به شهادت رساندند و سوار بر یک تاکسی سبز رنگ پا به فرار گذاشتند. حادثه عصر یکشنبه هفته جاری و زمانی اتفاق افتاد که استوار رجب‌پور از ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، 4دزد سابقه‌دار را سوار یک تاکسی کرد تا آنها را از دادسرای جنایی به بازداشتگاه پایگاه دوم آگاهی منتقل کند.

در همین حال 2سرباز دیگر نیز سوار بر یک خودروی پیکان جلوتر از تاکسی شروع به حرکت کردند و همگی به سمت اداره آگاهی به راه افتادند. در میانه راه 4متهم دستبند به دست به راننده و استوار رجب‌پور که داخل تاکسی نشسته بود، حمله کردند و با ضربات متعدد، راننده و مأمور پلیس را از ماشین به بیرون انداختند. این در حالی بود که مامور پلیس پیش از پرت شدن به بیرون، دستگیره در را محکم گرفته بود تا مانع فرار متهمان شود.

متهمی که خود را به پشت فرمان رسانده بود اما به صورت دنده عقب شروع به حرکت کرد باعث شد مامور پلیس بین در ماشین و تیر چراغ برق گیر کند و جانش را از دست بدهد. به‌دنبال فرار 4مرد تبهکار، پیکر بی‌جان استوار رجب‌پور به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات پلیس برای دستگیری مجرمان فراری آغاز شد. بر اساس این گزارش، در حالی که جست‌وجوها برای یافتن ردی از مخفیگاه متهمان ادامه دارد، پیکر شهید رجب‌پور صبح امروز از مقابل پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران تشییع می‌شود.

آخرین خبر

با تلاش مأموران انتظامی، عامل اصلی شهادت استوار رجب‌پور بعداز ظهر دیروز دستگیر شد و تلاش برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد.

کد خبر 143338
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز