همشهری‌آنلاین: شخصیت‌های حقوقی، ادارات، نهادها، سازمان‌ها، مؤسسات و تشکل‌های سیاسی استان‌ها ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، مردم را به حضور در این راهپیمایی با شکوه دعوت کردند.

واحد مرکزی خبر گزارش داد، ملت ایران، فردا چهارم شهریور در روز قدس با اقتدا به اسوه عدالتخواهان و آزادیخواهان امیر مومنان علی (ع)، به یاری مظلوم می‌شتابد.

مراجع تقلید، رئیس مجلس خبرگان، رئیس جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضاییه و مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مردم را به حضور پر شور در راهپیمائی فردا دعوت کرده اند .

آیت الله مکارم شیرازی با تجلیل از ابتکار مهم امام راحل عظیم الشان (ره) در نامگذاری روز قدس، راهپیمایی این روز را موجب لغزان شدن پایه‌های رژیم صهیونیستی دانست.

آیت الله نوری همدانی هم تصریح کرد امروز به برکت حرکت امام راحل و حرکتهای انقلابی در کشورهای مختلف، مسلمانان در عزت بیشتر و دشمنان در ضعف بسر می برند و روز قدس اوج این عزت است.

احزاب ، گروهها و تشکلهای سیاسی اجتماعی هم اعلام کرده اند فردا در صحنه دفاع از آرمان فلسطین دوشادوش ملت خواهند بود.احزاب مختلف از هرسلیقه و جناحی در بیانیه های جداگانه اعلام کرده اند مراسم فردا نمادی از پای بندی احزاب و گروهها به حفظ آرمان اصیل انقلاب و امام راحل در آزادی قدس شریف خواهد بود.

گروههای سیاسی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس تهدیدی فراتر از سرزمینهای فلسطین و حتی خاورمیانه است ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطر نشان کرده اند: حضور حماسی مردم در مراسم فردا جلوه ای پرشکوه از اتحاد ملی را برای دفاع از منافع ملی در منظر چشم جهانیان خواهد گذاشت.

کد خبر 144034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز