مسکو: یک‌زن روسی شوهرش را به‌خاطر فراموش کردن روز تولدش کشت.

خانم توپلیکوا پس از دستگیری به پلیس گفت: در ابتدای روز، همسرم فراموش کرد پیش از رفتن به سرکار این روز خاص را به من تبریک بگوید. وی همچنین هنگامی که شوهرش به خانه بازگشت، انتظار ‌دسته گل و هدیه را داشت که با هیچ‌کدام از آنها روبه‌رو نشد.

شوهر این خانم حتی وقتی کیک و شام ویژه را هم می‌بیند متوجه قضیه نمی‌شود و عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد. این خانم که از این همه بی‌توجهی شوهر 50ساله خود، عصبانی شده بود در یک لحظه از حالت عادی خارج شده و با چاقوی آشپزخانه به سمت وی حمله می‌کند. او سپس چند ضربه با چاقو به قلب شوهرش وارد می‌کند و وی را به قتل می‌رساند.

پیاده‌روی روی سیم تله‌کابین

برلین: یک‌مرد ماجراجوی سوئیسی با پیاده‌روی روی سیم نقاله تله‌کابین رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. این تله‌کابین در کوهی به ارتفاع 2هزار و 962متر در جنوب باواریا قرار دارد و فِردی ناک روی سیم مخصوص آن از پایین کوه تا بالای آن پیاده‌روی کرد. این کوه بلندترین کوه کشور آلمان به‌حساب می‌آید. وی برای این پیاده‌روی از وسایل ایمنی خاصی بهره نمی‌برد ولی تمام این مدت، چند نفر در یک‌اتاقک تله‌کابین وی را همراهی می‌کردند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی به او کمک کنند. این مرد پس از اتمام پیاده‌روی روی سیم نقاله تله‌کابین گفت در آینده‌ای نزدیک قصد دارد به مدت 7 شبانه‌روز روی طناب پیاده‌روی کند و رکوردی خارق‌العاده‌ای در این زمینه به‌ثبت برساند.

گیر کردن داخل دودکش

یوتا: پسر 8ساله‌ آمریکایی درپی یافتن غذا و آب، داخل دودکش خانه‌ای گیر افتاد. مالک این خانه در این باره به خبرنگاران گفت: پس از بازگشت به خانه متوجه فریادهای بسیار بلندی شدم. در ابتدا تصور کردم صدای بچه‌های همسایه است که داخل حیاط بازی می‌کنند اما کم‌کم متوجه شدم صدا از داخل دودکش می‌آید. به هر حال پلیس بعد از یک‌ساعت تلاش این پسر8ساله را بیرون آورد. البته این پسر بچه فقیر نیست و چند روز پیش به‌خاطر غفلت مادرش در خیابان گم شده بود. به گفته پلیس، او پس از سپری کردن چند روز در خیابان‌های شهر از شدت تشنگی و گرسنگی برای پیدا کردن آب و غذا از درخت بالا رفته و داخل دودکش این ساختمان ‌شده است و بیشتر از 6ساعت در آن گیر افتاد.

خانه‌ای از استخوان و سنگ‌قبر

استکهلم: یک‌آژانس املاک در سوئد خانه‌ای را برای فروش آگهی کرده است که گفته می‌شود بنای آن اغلب از استخوان‌ اسکلت‌‌های بیرون کشیده شده از زیر زمین و همچنین سنگ قبرهای مربوط به قرون وسطی تشکیل شده است. این خانه که 5اتاق‌خواب دارد روی پِی و ستون‌های کلیسایی بنا شده است که قدمت آن به سال 1750میلادی برمی‌گردد. این خانه منحصر به‌فرد با قیمت پایه 640هزار دلار آگهی شده و قرار است در یک‌مزایده به‌فروش برسد.

البته فروشندگان این خانه در آگهی خود آورده‌اند که اگر خریداری از روی ترس و وحشت نتوانست در آن ساکن شود، خانه را بعد از فروش پس خواهند گرفت. طبق گفته تاریخ‌شناسان تاریخ سکونت نخستین قومی که به این منطقه آمده است به حدود 4هزار سال پیش برمی‌گردد.

کد خبر 143808
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز