جمعه ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

گاهی همان کلنگ نخست برای تخریب و بازسازی یک ساختمان مسکونی درست روی اعصاب همسایه‌ها فرود می‌آید و همه اهالی از شیوه کار پیمانکار و کارگرانی که در این محدوده مشغول کار هستند ناراضی می‌شوند.

تخریب ساختمان

سروصدا و گردوخاک ناشی از این ساخت‌وساز‌ها زمانی غیرقابل تحمل‌تر می‌شود که تاریخ تمام‌شدن عملیات ساختمانی نیز گاهی‌تا چند‌سال به تعویق می‌افتد. به گفته شهروندان، بهتر است در کنار اجرای قوانین سختگیرانه‌تر به منظور اتمام بهنگام ساخت‌وساز‌ها، پیمانکاران و مهندسان نیز کمی به ضرب‌المثل‌هایی مانند «سنگ بزرگ علامت نزدن است» یا «سنگی را که نتوان برداشت باید بوسید و گذاشت» توجه بیشتری کنند و سراغ پروژه‌هایی بروند که با توانایی‌شان همخوانی دارد.

کیک دو زرده

حالا اگر مرغ بود می‌گفتیم تخم دو زرده می‌گذارد و برای همین قیمتش دو برابر است اما آنچه برخی مصرف‌کننده‌ها از قیمت آن شاکی هستند کیکِ تولید یکی از کارخانه‌های نامدار است. اینکه چرا
قیمت این نوع کیک ظرف مدت فقط یک هفته دو برابر شده است. تماس‌های برخی شهروندان با دفتر روزنامه نیز نشان می‌دهدکه همچنان از تماس با شماره تلفن 124‌نتیجه‌ای به دست نیاورده‌اند. البته کیک یاد‌شده به قول معروف مشت نمونه خروار است. وظیفه ما به عنوان شهروند مسئولیت‌پذیر بعد از تماس با شماره تلفن 124و اطلاع‌رسانی در این مورد خودداری از خرید چنین محصولاتی است. به هر حال چند صد سال است که «سزای گرانفروش نخریدنه».

کد خبر 142898
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز