چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

ویسکانسین: یک‌پدر به‌همراه 3 پسر خود مسافت 2500 کیلومتری را در اقیانوس شنا و رکورد تازه‌ای به نام خود ثبت کردند.

swim

جو بودوز 45ساله به‌همراه 3پسر خود این مسیر طولانی را شنا کرده و در این مدت به‌خاطر حالت‌های جالبی که باهم در آب تشکیل می‌دادند، مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفتند. شنای آنها در این مسافت 72روز به طول انجامید. این در حالی است که آنها 2هفته زودتر از آنچه پیش از این در نظر گرفته بودند، توانستند این فاصله را شنا کنند. این 4نفر در این مدت به‌طور متوسط روزی 35تا 40کیلومتر را شنا کرده و هیچ مشکلی برای آنها از جمله پسر کوچک‌تر پیش نیامد. البته آنها هدف خود از این کار را جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کمک به کودکان مبتلا به ایدز در آفریقا عنوان کردند.

پیشنهاد ازدواج با لباس هویج

پکن: یک‌پسر چینی پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر موردعلاقه‌اش در مراسم خواستگاری، دست به ابتکار جالبی زد. این پسر که چنگ ‌کان نام دارد، حدود 6ماه پیش از ژائو خواستگاری کرده بود اما این دختر به‌ وی پاسخ منفی داد. چنگ اما برای اینکه بتواند این دختر را متقاعد به ازدواج کند، حسابی تلاش کرد. وی وقتی متوجه شد که ژائو به عروسکی به شکل هویج در یک‌فیلم انیمیشن بسیار علاقه دارد، تعداد زیادی لباس به شکل این عروسک تهیه کرد. سپس این لباس‌ها را به‌همراه 49دوست خود پوشید و بار دیگر در جلوی یک‌فروشگاه از ژائو خواستگاری کرد. ژائو که از دیدن 50شخصیت انیمیشنی مورد علاقه‌اش ذوق‌زده شده بود، سرانجام به خواستگاری چنگ پاسخ مثبت داد. این ‌خواستگاری برای چنگ 10هزار پوند هزینه داشت.

کوسه نامرئی

نیویورک: گروهی از زیست‌شناسان با کشف یک‌توانایی عجیب در نوعی کوسه دریافتند که این گونه کوسه‌ قادر است خود را در برابر چشم شکارچی نامرئی کند. این کوسه که از نژاد کوسه‌های فانوسیان است ، هیکلی کوچک و استوانه‌ای‌شکل دارد و در اعماق آب‌های اقیانوس اطلس و آرام زندگی می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که این کوسه نه‌تنها قادر است خود را در تاریکی اعماق دریا درخشان و نورانی کند، بلکه می‌تواند با ایجاد یک اثر نوری و توهم‌زا، نوعی پوشش نامرئی‌کننده هم درست کرده و خود را در برابر چشم جانوران شکارچی نامرئی کند. در واقع این کوسه در اطراف خود نوری ایجاد می‌کند که با وجود آن، شکارچی نمی‌تواند کوسه را ببیند. این کوسه در عمق 200 تا هزارمتری آب زندگی می‌کندکه نور ناچیزی از سطح آب به آنجا می‌رسد.

سرقت و بلعیدن حلقه ازدواج

شیکاگو: سرقت حلقه ازدواج یک‌خانم برای سارق آن حسابی گران تمام شد. ماجرا از این قرار است که ویلفردو گونزالس 30ساله برای کار به خانه یک‌زوج می‌رود. وی وقتی متوجه وجود حلقه گران‌قیمت این خانم روی میز خانه می‌شود، آن‌را برداشته و در جیب پیراهن خود مخفی می‌کند اما همسر این خانم متوجه به‌سرقت رفتن حلقه شده و با وی درگیر می‌شود.در این هنگام، سارق در یک چشم برهم زدن حلقه را می‌بلعد اما از بداقبالی‌وی حلقه در مری او گیر می‌کند. شوهر این خانم پلیس را در جریان ماجرا قرار داده و پلیس پس از بررسی عکس گرفته شده از مری و معده این سارق متوجه وجود حلقه در بدن وی می‌شود. این سارق حالا باید علاوه بر 3سال زندانی و پرداخت جریمه، هزینه هنگفتی نیز برای جراحی پرداخت کند تا جراحان حلقه را بیرون بیاورند.

کد خبر 142804
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز