گروه حوادث: با توقیف تریلی حامل محموله کریستال در کرمان، یکی از بزرگ‌ترین محموله‌های بین‌المللی مواد‌مخدر قبل از ترانزیت به کشورهای همسایه کشف و ضبط شد.

مواد مخدر کشفیات

 مدتی قبل اطلاعات محرمانه‌ای در اختیار پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان کرمان قرار گرفت که از ورود یک محموله بزرگ مواد‌مخدر به کشور حکایت داشت. اطلاعات به‌دست آمده نشان می‌داد که قاچاقچیان بین‌المللی قصد دارند بعد از انتقال محموله به کشور، آن را به احتمال زیاد به کشورهای همسایه ترانزیت کنند و به این ترتیب تحقیقات برای کشف این محموله آغاز شد. ماموران که سرنخ‌های مهمی درخصوص مسیر ترانزیت این محموله به دست آورده بودند، پاسگاه‌های ایست و بازرسی را در این مسیر فعال کردند و بعد از 72 ساعت بررسی‌های گسترده موفق شدند روزگذشته این محموله را شناسایی کنند.

طبق اطلاعاتی که پلیس در اختیار داشت محموله مورد نظر در افغانستان بسته‌بندی و بارگیری شده بود و بعد از خروج از مرز وارد ایرانشهر شده و به وسیله یک تریلی در حال انتقال به مقصد بود.
صبح روز گذشته، ماموران که اطلاعات کاملی از این محموله در اختیار داشتند در ایست و بازرسی سه‌راهی راین در کرمان، یک تریلی را که حامل ظروف کریستال بود متوقف کردند. راننده تریلی خبر نداشت که پلیس به راز او پی برده و به همین دلیل وقتی با دستور ایست ماموران روبه‌رو شد، در کنار جاده توقف کرد. ماموران با تجهیزات پیشرفته‌ای که در اختیار داشتند به بازرسی داخل تریلی پرداختند و موفق شدند 8600 کیلو مواد‌مخدر را که در بسته‌های ظروف کریستال جاسازی شده بود کشف کنند. سردار چناریان، رئیس پلیس استان کرمان، با بیان این خبر گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شده و ماموران با شناسایی صاحب محموله و سایر اعضای این باند، به‌زودی تمامی این افراد را دستگیر خواهند کرد.

کد خبر 142487
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز