یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل امور آموزش‌های آزاد وزارت علوم از پذیرش دانشجو در 5 موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی تک جنسیتی در کنکور سراسری سال 90 خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در این 5 موسسه، در مجموع یک هزار و 250 نفر است.

غلامعلی نادری در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این خبر گفت: دو موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی تک جنسیتی "رفاه" و "ابرار" که در تهران قرار دارند و ویژه خواهران هستند در سال گذشته نیز به پذیرش دانشجو اقدام کرده‌اند. برای این دو موسسه آموزش عالی در دفترچه کنکور امسال نیز اعلام ظرفیت شده است.

مدیرکل امور آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیردولتی وزارت علوم از اعلام ظرفیت برای پذیرش دانشجو در سه موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی طلوع مهر، رسام و فردوسی طوسی برای اولین بار در دفترچه کنکور سال 90 خبر داد و گفت: موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی "طلوع مهر" موسسه ای پسرانه واقع در شهر قم است که چند رشته علوم انسانی در آن دایر شده است.

نادری افزود: موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی "رسام" در کرج موسسه ای مخصوص خواهران است که چند رشته گروه هنر در آن راه اندازی شده و موسسه آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی "فردوسی طوسی" در مشهد نیز موسسه ای ویژه خواهران است که در رشته های علوم انسانی دانشجو می‌پذیرد.

کد خبر 142408

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز