همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور 90 تا روز چهارشنبه،26 مرداد خبر داد.

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته کنکور به مدت 3 روز تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 مرداد ماه تمدید شد، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده داوطلبان می‌توانند در این مهلت برای تهیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته به باجه‌های پستی مراجعه کنند.

وی افزود: سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای انتخاب رشته داوطلبان تا ساعت 24 روز چهار شنبه فعال است.

طباطبایی با اشاره به انتخاب رشته بیش از 500 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته تا کنون، گفت: داوطلبان توجه داشته باشند که مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، بنابراین هرچه سریعتر باید نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام کنند.

وی با تاکید بر دریافت کدرهگیری 15 حرفی در صورت تایید نهایی انتخاب رشته، خاطرنشان کرد: داوطلبان باید به خطاهایی که سیستم در زمان انتخاب رشته اعلام می‌کند دقت کنند و برای اطمینان از صحت انتخاب رشته دریافت کدرهگیری 15 حرفی ضروری است.

معاون سازمان سنجش با اشاره به آغاز مهلت ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی از فردا دوشنبه، گفت: داوطلبان می‌توانند تا روز سه شنبه، 25 مرداد نسبت به تغییر یا افزایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

طباطبایی با تاکید بر اینکه فقط یکبار ویرایش اطلاعات امکانپذیر است، خاطرنشان کرد: پس از آن به هیچ وجه تغییر یا افزایش کد رشته محل‌ها امکان پذیر نخواهد بود.  

کد خبر 143072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز