گروه اقتصادی: همزمان با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان تلاش‌ها از سوی دولت برای تقویت نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها رنگ و بوی جدی‌تری به‌خود گرفته است.

وزیر بازرگانی در نامه‌ای به وزیر دادگستری، مشارکت آن وزارتخانه را در تنظیم بهتر بازار ماه مبارک رمضان خواستار شد. معاون اول رئیس‌جمهور هم با اشاره به تدابیر ویژه دولت برای تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان تأکید کرد: با تلاش‌های دولت و با مشارکت مثبت اصناف و اتحادیه‌ها ماه رمضان امسال با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.مهدی غضنفری در نامه خود به مرتضی بختیاری وزیر دادگستری آورده است: لزوم برخورد قاطع و هوشمندانه با اخلالگران اقتصادی و تامین فضای امن کسب و کار برای تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان از اولویت‌های کاری و مشترک وزارت بازرگانی و سازمان تعزیرات حکومتی محسوب می‌شود و نظر به اقدامات مطلوب سازمان تعزیرات حکومتی در نیل به اهداف کنترلی بازار و افزایش سطح رضایت‌مندی عمومی، لازم است همزمان با برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان ضمن تشدید فعالیت سازمان یادشده در سطح کشور و برپایی گشت‌های مشترک با بازرسان و ناظرین اصناف، کالاهای اولویت‌دار و اساسی در این ماه شامل مایحتاج عمومی از قبیل مواد غذایی، پروتئینی، لبنی، شیرینی‌جات (زولبیا و بامیه) و... مورد بازرسی مضاعف قرار گیرند.

تدابیر جدید برای تنظیم بازار

به گزارش مهر، محمدرضا رحیمی در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهارداشت: با برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای که دولت انجام داده و با برپایی نمایشگاه‌های اقلام مورد نیاز مردم و عرضه محصولات در قالب فروش فوق‌العاده، ماه رمضان امسال بدون نگرانی از وضعیت بازار، سپری خواهدشد.

کد خبر 141585
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز