همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوادث پس از انتخابات را نباید فراموش کرد زیرا دشمن هر زمان به شکلی وارد می‌شود و گاهی از چهره‌های موجهی استفاده می‌کند که ماهیت آنها هنوز برای مردم روشن نیست.

سید محمد حسینی

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای حسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران با معرفی بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن امسال افزود: یکی از بخش‌های نمایشگاه امسال بخش دشمن شناسی است.

وی گفت: مسلمانان باید بیدار باشند‌؛ به ویژه مسلمانان ایرانی که در معرض انواع تبلیغات هستند.

آقای حسینی افزود: شما حوادث پس از انتخابات را فراموش نکرده اید؛ در همین نمازجمعه افرادی که هیچ سنخیتی با افراد متعهد ، متدین و نمازگزار نداشتند با آن قیافه‌های آن چنانی؛ دختر و پسر با کفش نماز خواندند.

وی با اشاره به اینکه دشمن هر زمان با عنوانی و به گونه ای وارد می‌شود گفت: ما در نمایشگاه امسال، بخشی را به عنوان دشمن شناسی و مرور حوادث فتنه در سال‌های اخیر برپا کرده‌ایم.‌

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این زمینه همایش‌ها و برنامه‌های متعددی به منظور افزایش بصیرت و آگاهی مردم اجرا و حتی یک فیلم سینمایی تولید شد که شاهد بودیم در این زمینه چه جوسازی‌هایی کردند تا هنرمندان ما وارد این عرصه نشوند.

آقای حسینی گفت: اگر فیلم یا تئاتری به سبک و سیاق غربی‌ها ساخته شود آن را تشویق می کنند اما اگر اثری هنری ماهیت توطئه دشمن را بر ملا کند با موانع رو به رو می‌شود.

وی افزود: همه اهالی فرهنگ متعهدند و باید وارد عرصه شوند تا ماهیت دشمن را برای نسل جوان مشخص کنند.

آقای حسینی گفت: روز به روز بر تعداد سایت‌ها و پایگاه‌های خبری افزوده می‌شود و پارسال حدود 30 شبکه فارسی زبان تاسیس شد تا بر رفتار و اندیشه‌های نسل جوان تأثیرگذاری کند.

وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد افزود: دشمن در جنگ نظامی شکست خورده و امروز از جبهه دیگری وارد شده است.

کد خبر 141561
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز