همشهری آنلاین: برگزیدگان چهارمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، معرفی و با اهدای لوح و تندیس تجلیل شدند.

computer

به گزارش واحد مرکزی خبر، در مراسم پایانی این جشنواره، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی این وزارتخانه و زارع پور رئیس چهارمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و تعدادی از مسئولان و فعالان این عرصه حضور داشتند.

برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره به شرح زیر معرفی شدند:

در بخش نرم افزارهای تلفن همراه؛ نرم افزارهای ابراتهران به عنوان بهترین اثر مبلغ و مروج اسلام و معارف اسلامی، همراه پارسی به عنوان بهترین اثر درباره ایران شناسی و مبلغ و مروج فرهنگ و هنر ایرانی - اسلامی و ثیاب حجاب به عنوان بهترین اثر در راستای اعتلای فرهنگ عمومی به عنوان نرم افزارهای برتر معرفی شدند.

در بخش پژوهش، فناوری و نوآوری؛ نرم افزار کنسول بازی به علت دارا بودن برترین فناوری در بازی‌های رایانه‌ای به عنوان مقام نخست معرفی شد.

در بخش بازی‌های رایانه ای؛ بازی گرشاسب به عنوان بهترین بازی رایانه شخصی از دیدگاه فنی به عنوان مقام نخست معرفی شد.

همچنین بازی میرمهنا به عنوان بهترین بازی سال و مقام نخست معرفی و از شرکت تبیان به عنوان تولید کننده برتر بازی‌های رایانه‌ای تقدیر شد.

در بخش نرم افزارهای رسانه ای؛ نرم افزار سروش سخن به عنوان بهترین اثر مبلغ و مروج زبان و ادب فارسی، ایران کهن تر از تاریخ  به عنوان بهترین اثر ایران شناسی و مبلغ و مروج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی،هدهد  درباره موضوع آموزش قرآن برای خردسالان به عنوان بهترین اثر با مخاطب کودک و خردسال، اخرین ذخیره به عنوان بهترین اثر مبلغ و مروج مهدویت، دانشنامه علوی به عنوان بهترین اثر فرهنگ نامه ای و مبشر خانواده  به عنوان بهترین اثر در راستای تقویت بنیان خانواده و فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان رتبه‌های نخست معرفی شدند.

در بخش پایگاه ها و وبلاگ‌ها؛ پایگاه اطلاع رسانی استاد حسین انصاریان (www.erfan.ir) به عنوان بهترین پایگاه مبلغ و مروج اسلام و معارف اهل بیت، وعده صادق (www.alvadossadegh.com) به عنوان بهترین پایگاه با مخاطب کودک و نوجوان، سایت کودکان و نونهالان (www.nogolan) به عنوان بهترین پایگاه با مخاطب کودک و نوجوان، سینمای حرفه ای جهان (www.3canc.ir) به عنوان بهترین پایگاه هنری، گفتمان دینی (www.goftomanedini.com) به عنوان بهترین جامعه مجازی، دانشکده علوم حدیث (www.hadith.ac.ir) به عنوان بهترین پایگاه اموزش الکترونیکی و نقشه من (www.Mymap.ir) به عنوان بهترین موتور جستجو معرفی و تقدیر شدند.

در بخش هنرهای دیجیتال نیز شهر خاموش امیر حسین مهران به عنوان بهترین اثر انیمیشن و مقام نخست معرفی شد.

بنابراین گزارش همچنین از سردار علی فضلی به پاس تلاش و زحمات وی در دوران دفاع مقدس با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

چهارمین جشنواره بین‌المللی و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال 16 تا 24 مهر در دو بخش اصلی و جانبی در مصلی تهران برگزار شد.

کد خبر 118811
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز