همشهری آنلاین: تیم والیبال پیکان سومین مسابقه خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را در حالی عصر دوشنبه مقابل آلماتی قزاقستان برد که قزاق‌ها تیم ملی خود را به این رقابت‌ها آورده‌اند.

peykan

بنا بر گزارش سایت فدراسیون والیبال، مسابقه تیم پیکان و قزاقستان ساعت 20 به وقت محلی در سالن والیبال شهر پالمبانگ آغاز شد و حدود 2 ساعت به طول انجامید.

در این مسابقه بازیکنان پیکان ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 18به سود خود تمام کردند و ست دوم را 26 بر 24 واگذار کردند.

پیمان اکبری، سرمربی پیکان در این بازی نیز همچون دو دیدار گذشته در ابتدا از ترکیب امیر حسینی، بازارگرد، بخششی، نادی، زرینی، صادقیانی و علی حسینی استفاده کرد و سپس با آوردن رضا صفایی و علی بهبودی به زمین مسابقه، نشان داد که پاسور و پشت خط زنی در حد و اندازه‌های بازیکنان داخل میدان در اختیار دارد.

مهدی بازارگرد در این مسابقه اکثر پاس‌های امیر حسینی را تبدیل به امتیاز کرد و حسام بخششی نیز در دفاع روی تور و اسپک‌های سرعتی شب موفقی را پشت سر گذاشت.

میانگین قدی بازیکنان پیکان در این مسابقات 194 و میانگین قدی قزاق‌ها 189 سانتیمتر است و این درحالی است که میانگین سنی قزاق‌ها دو سال از بازیکنان پیکان کمتر است.

کد خبر 141323
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز