همشهری آنلاین: تیم والیبال پیکان چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را با پیروزی سه بر صفر برابر نماینده میانمار پشت سر گذاشت و همچنان در صدر گروه B مسابقات به کار خود ادامه می‌دهد.

peykan

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، پیکان در مسابقه‌ای که ساعت 20 به وقت محلی ( 17:30به وقت تهران) در سالن والیبال پالمبانگ آغاز شد، کار دشواری برابر نماینده میانمار نداشت و در سه ست پیاپی با امتیازهای (25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 17) این تیم را شکست داد.

پیمان اکبری در این مسابقه در ابتدا ترکیب اصلی خود یعنی بازارگرد، امیر حسینی، بخششی، نادی، زرینی، صادقیانی و علی حسینی را به میدان فرستاد اما به تدریج از دانشفر، نورمحمدی، بهبودی و صفایی نیز استفاده کرد و عملا در ست‌های دوم و سوم به بازیکنان اصلی خود استراحت داد.

ولی نورمحمدی که از ست دوم به عنوان یار ذخیره وارد زمین شد در زدن سرویس عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست چندین سرویس پرشی خود را تبدیل به امتیاز کند.

میانمار با شکست برابر پیکان چهار باخته شد و در قعر جدول رده‌بندی گروه B مسابقات قرار گرفت.

پیکان چهارشنبه در آخرین مسابقه مرحله گروهی برابر چانگ تایلند قرار می‌گیرد.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تا 8 مرداد در پالمبانگ اندونزی ادامه می‌یابد. پیکان، نماینده ایران تاکنون تمام مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

کد خبر 141432
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز