یکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

آدم‌های جوگیر را که می‌شناسید. به محض اینکه کمی از آنها تعریف یا انتقاد کنید زود هوابرشان می‌دارد که باید دست به کار عجیبی بزنند.

سطح شهر

برای نمونه کافی است بگویید عجب سر نترسی داری فلانی. می‌رود با موتور و آن‌ هم در پیاده‌رو چند تک‌چرخ می‌زند. یا اگر بگویید چرا اینقدر بچه‌‌ای، زود با مصرف مواد‌مخدر می‌خواهد خودی نشان دهد. به همین خاطر مراقب باشید به جوگیر‌ها برای نمونه، نگویید تو و فلانی نمی‌توانید بدون کرایه وانت، یک گاری را از نقطه‌ای به نقطه دیگر شهر برسانید. زیرا ممکن است بدون اینکه منظور شما را درست متوجه شوند بروند و به شکل خطرناکی خود را به گاری متصل کنند و جان و سلامت خود و دیگران را به خطر اندازند.

حلقه‌های المپیک

اگر هنگام رانندگی ناگهان چند حلقه متحرک را در حال طی کردن عرض یا طول بزرگراه مشاهده کردید به هیچ‌وجه تصور نکنید که تبلیغات المپیک 2012 لندن از همین حالا و آن هم به صورت سه‌بعدی آغاز شده است و این حلقه‌ها نیز حلقه‌های نماد المپیک هستند. به احتمال فراوان این حلقه‌ها در واقع لاستیک‌هایی هستند که موتورسواران یا راننده‌های خودرو به شکلی نا مطمئن در حال جابه‌جایی آنها در بزرگراه هستند. برای اینکه به خطر مستتر در جابه‌جایی غیرایمن این لاستیک‌ها پی ببرید کافی است بدانید در اطراف هر یک از ما فردی هست که از حادثه برخورد لاستیک‌های اینچنینی با خودرو یا رهگذران یک خاطره غم‌انگیز دارد.

کد خبر 141209
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز