همشهری آنلاین: نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان با پرواز بادبادک ها و کبوتر ها و گردش کالسکه ها و درشکه ها و نقاشی های کودکان امروز دوم مردادماه در میدان نقش جهان اصفهان آغاز می شود.

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان با حضور مسئولان هنری و 120 کودک و نوجوان از 20 استان و پنج کشور برپا می شود.

در افتتاحیه این جشنواره بادبادک ها و کبوترها پرواز می کنند و کالسکه ها و کودکان با لباس های محلی در نقش جهان گردش می کنند وکارگاه های نقاشی کودکان و نوجوانان در میدان نقش جهان برگزار می شود.

در این جشنواره نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک ونوجوان در دو گروه سنی 6 تا 9 سال و 10 تا 14 سال در رشته های نقاشی، تصویر سازی، کاریکاتور، طراحی، کلاژ (وصله کاری) و خوشنویسی برگزار می شود.

در این جشنواره کودکان و نوجوانان برگزیده در مسابقات و جشنواره‌های استانی حضور دارند و در کارگاه های تخصصی هر یک از رشته ها در طول جشنواره با هم رقابت می کنند.

این جشنواره با هدف توجه به ارزش و اهمیت هنر کودکان و نوجوانان، ایجاد بستر برای شناخت و رشد استعدادها و معرفی هنر کودکان و نوجوانان برپا خواهد بود.

نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، استانداری و شهرداری اصفهان، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، موسسه فرهنگی اکو و مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی برگزار می شود.

نخستین جشنواره هنرهای تجسمی کودک و نوجوان دوم تا پنجم مردادماه در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 141109

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز