همشهری آنلاین: آثار کودکان ایتالیا، آلبانی، تاجیکستان و لبنان در نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان ارائه می شود.

به گزارش همشهری آنلاین، در نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان که دوم تا پنجم مردادماه در اصفهان برگزار می شود، آثار کودکان و نوجوانان ایتالیا، آلبانی،تاجیکستان و لبنان در کنار آثار کودکان و نوجوانان کشورمان به نمایش در می آیند.

در این جشنواره، کودکان و نوجوانان در دو گروه سنی 6 تا 9 سال و 10 تا 14 سال در رشته های نقاشی، تصویر سازی، کاریکاتور، طراحی، کلاژ (وصله کاری) و خوشنویسی شرکت می‌کنند.

کودکان و نوجوانان برگزیده در مسابقات و جشنواره‌های استانی نیز در این جشنواره حضور دارند و در کارگاه های تخصصی هر یک از رشته ها در طول جشنواره با هم رقابت می کنند.

این جشنواره با هدف توجه به ارزش و اهمیت هنر کودکان و نوجوانان، ایجاد بستر برای شناخت و رشد استعدادها و معرفی هنر کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

نخستین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، استانداری و شهرداری اصفهان، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موسسه فرهنگی اکو و مرکز هماهنگی ، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی برگزار می شود.

نخستین جشنواره هنرهای تجسمی کودک و نوجوان دوم تا پنجم مردادماه در اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 140578

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز