چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پنجاه‌ و دومین شماره نشریه دنیای تمبر با مطالبی درباره تمبرهای مردان تاثیرگذار تاریخ ایران و جهان و گزارشی درباره رونمایی از تمبر استاد عزت‌الله انتظامی بر پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

دنیای تمبر 52

به گزارش همشهری‌آنلاین در این شماره نشریه دنیای تمبر رونمایی از تمبر استاد عزت‌الله انتظامی به سرمقاله اختصاص یافته است. گزارشی از چگونگی رونمایی از نخستین تمبر برای یک شخصیت سینمایی(عزت‌الله انتظامی) و گفت وگو با آقای عرب سرمایه‌گذار تهیه این تمبر و مدیر مسئول نشریه دنیای تمبر از جمله مطالب اولیه این شماره است.

گزارش رونمایی از تمبر چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جام ریاست جمهوری، گزارش حضور  آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه ایران در رونمایی از تمبر در اکو، تمبر آبرسانی در شهر قم و اخبار تازه‌ترین تمبر‌های منتشره اداره پست از دیگر مطالب این شماره است.

پرونده این ماه نشریه تمبر به تمبرهایی اختصاص دارد که از شخصیت‌های تاثیرگذار و بزرگ تاریخ ایران و جهان تصویر شده است.
تمبرهایی از امام خمینی(ره)، سیمون بولیوار، چه‌گوارا، جمال‌عبدالناصر، هوشی‌مین و مهاتما گاندی مطالب این بخش را شکل می‌دهند.

تمبرهای مربوط به روز جهانی محیط زیست، روزجهانی صنایع دستی، و روز جهانی بیابان‌زدایی هم از دیگر مطالب این شماره است
هفت صفحه از این نشریه تمام رنگی هم به مطالب واخباری اختصاص داردکه به زبان انگلیسی نوشته شده است.

شماره خرداد ماه نشریه دنیای تمبر به مدیرمسئولی محمدرضا عرب و سردبیری شهین صادقیان و مدیریت اجرایی بابک سلیمی به قیمت 2500 تومان عرضه شده است.

کد خبر 140847
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز