مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

زندگی در شهر قانون های خودش را دارد. نگهداری شهر کار بزرگ و مهمی است و اگر از آن مثل خانه نگهداری نشود، زندگی در آن غیر ممکن است.

هفته‌نامه دوچرخه شماره 610

دومین جشنواره مشارکت‌های مردمی و خدمات شهری تا 24 تیر در بوستان گفت‌وگو پاسخ‌گوی این نیازهاست و این‌که باید چگونه شهروندی باشیم تا صاحب شهر بهتری بشویم.

در این نمایشگاه، کودکان و نوجوانان می‌توانند در غرفه های متعدد شرکت کنند و با خدمات شهری آشنا شوند. آنها به عنوان شهروندان آینده نقش مهمی دارند و امسال برایشان برنامه‌های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

مجید قبادی فرد، دبیر دومین جشنواره مشارکت‌های مردمی و خدمات شهری، به خبرنگار دوچرخه می‌گوید:«هر روز در ضلع جنوب غربی نمایشگاه برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود. این بخش شامل 50 غرفه مختلف نقاشی، آموزشی، ورزشی و تفریحی است. در یکی از سالن‌ها که مخصوص کودک و نوجوان است، در طول روز گروهای تلویزیونی و نمایشی و گروه‌های طنز حضور دارند و مربیان مختلفی در این نمایشگاه درباره حوزه‌های مختلف شهری به نوجوانان و کودکان آموزش می‌دهند. همچنین مسابقه های مختلفی برای این گروه سنی در نظر گرفته شده است.»

قبادی فرد می‌گوید:«از سوی سازمان های مختلف شهرداری، اطفای حریق، امداد رسانی، بحث تفکیک زباله‌ از مبدأ و محیط زیست، کاشت گل و گیاه و ... به کودکان ونوجوانان آموزش داده می‌شود.» ‌

او می‌گوید:« هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی بیش از پیش مردم با موضوع خدمات شهری و نهادهای مرتبط، گذار از شهرنشینی به شهروندی وتعامل و مشارکت شهروندان در فعالیت های خدمات شهری است.» بوستان گفت و گو در کوی نصر واقع است.

کد خبر 140290
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز