همشهری آنلاین: حیدر مصلحی گفت: تخلفات جریان انحرافی در قوه قضائیه بررسی می‌شود و موضوع آتش سوزی در مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در حال بررسی بوده و به موقع مسائل مربوط به آن اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه ‌امروز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تهدیدات وزارت دفاع آمریکا علیه جمهور اسلامی ایران توخالی است، اظهار داشت: آمریکا 32 سال است این تهدیدات را علیه جمهوری اسلامی اعمال کرده اما راه به جایی نمی‌برد.

وی تصریح کرد: در اعترافات خود آمریکایی‌ها نیز این مسئله وجود دارد و کمک‌ها و حمایت‌های سران کشورهای آمریکایی با مجموعه معاند با نظام گواه این موضوع است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه آمریکایی‌ها خود مطرح می‌کنند که تا چه اندازه پول در شبکه مجازی هزینه کرده‌اند، یادآور شد: این نوع اقدامات و تهدیدات برای ملت ما عادی بوده و توخالی است. آمریکایی‌ها هر گاه در عرصه‌های مختلف در مقابل افکار عمومی دنیا کم می‌آ‌ورند، دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

مصلحی در خصوص تخلفات جریان انحرافی اظهار داشت: در قوه قضائیه این مسائل بررسی می‌شود.

وی در خاتمه در خصوص مسائل مربوط به آتش سوزی مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: این موضوع در حال بررسی بوده و به موقع مسائل مربوط به آن اعلام می‌شود.

 

کد خبر 140283
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز