جمعه ۱۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیکتاتور فراری یمن در حالی که آثار سوختگی با وجود چندین عمل جراحی پلاستیک، بر چهره وی مشهود بود، پس از مدت‌ها در برابر دوربین‌ها ظاهر شد و مردم کشورش را به نداشتن درک درست از دموکراسی متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  پایگاه میدل ایست آنلاین، "عبدالله صالح" در یک نطق تلویزیونی با چهره‌ای سوخته و دستان باند پیچی شده گفت : مردم یمن از دموکراسی درک اشتباهی دارند.

وی بدون اینکه موضعش را درباره طرحهای انتقال قدرت مشخص کند، افزود: ما از مشارکت در چارچوب قانون اساسی و قانونی که بر اساس تعدد احزاب شکل گرفته است استقبال می کنیم.

عبدالله صالح بدون اینکه درباره آینده یمن و کناره گیری یا تثبیت خود در قدرت موضعگیری کند، از تلاشهای عبد ربه منصور هادی معاون خود به سبب آنچه اقدامات بی دریغ خواند قدرانی کرد.

دیکتاتور فراری یمن همچنین ضمن قدردانی از اقدامات حکومت عربستان برای بازگرداندن سلامتی وی افزود: من هشت بار به خاطر جراحات ناشی از سوختگی و دیگر صدمات وارد شده زیر تیغ جراحی رفتم.

شایان ذکر است که دیکتاتور یمن در یک حادثه انفجاری که هنوز درباره علت آن اظهار نظرهای گوناگونی مطرح است به شدت مجروح شد و البته به این بهانه به عربستان گریخت.

کد خبر 139763
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز