علی دایی ‌ روز گذشته در جلسه کمیته پیشکسوتان پرسپولیس شرکت نکرد ولی در گفت‌وگویی از این کمیته و جلساتش حمایت کرد.

علی دایی

این کمیته همچنین قرار است از دایی به خاطر قهرمانی در جام حذفی فصل قبل تجلیل کند.‌

  • درباره جلسه کمیته پیشکسوتان پرسپولیس صحبت کنید.

از صمیم قلب خوشحالم که پیشکسوتان پرسپولیس بابت عملکردم در فصل گذشته از من رضایت دارند.من احترام خاصی برای بزرگان قائل هستم و دست تک‌تک آنها را می‌فشارم. روزی روزگاری آنها برای این تیم عرق ریخته‌اند و زحمت کشیده‌اند تا دل هزاران هوادار شاد شود، بنابراین اینها سرمایه‌های بی‌چون و چرای پرسپولیس هستند. دست پیشکسوتان درد نکند که برای مراسم تجلیل، برنامه‌ریزی کرده‌اند. قطعا در این مراسم و جلسه پیشکسوتان پرسپولیس به‌عنوان یک فرد کوچک این باشگاه حضور پیدا خواهم کرد.

  • این کار باعث نمی‌شود که در پرسپولیس دو دستگی به‌وجود آید؟

اینطور نیست، این پیشکسوتان افرادی نیستند که دلشان برای پرسپولیس نسوزد. آنها افرادی هستند که عاشق این تیم هستند، حالا چه عیبی دارد که بعد از سال‌ها کنار همدیگر بنشینند و با یکدیگر به گفت‌وگو بپردازند.

  • شما موافق واگذاری پرسپولیس به پیشکسوتان هستید؟

من اسم خاصی نمی‌برم و با هیچ کس کاری ندارم. اما ‌ بدون شک باید باشگاه پرسپولیس دست صاحبان اصلی خودش باشد؛ کسانی که عاشق این تیم هستند و دوست دارند همیشه پرسپولیس موفق شود.

  • شایعه شده که از بازگشت خوردبین به پرسپولیس ناراحت هستید؟

من نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده است. پرسپولیس خانه خوردبین است. اگر ایشان در این تیم نباشد چه کسی باید در جمع پرسپولیسی‌ها حضور داشته باشد؟ من خاطرات بسیار خوبی با محمود خوردبین دارم و خوشحالم که او در خانه‌اش دوباره حضور دارد.

کد خبر 139711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز