عصر روز گذشته جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس برای بررسی برنامه‌های 3 گزینه مربیگری این تیم برگزار شد.

جلسه کمیته فنی

این جلسه در حالی برگزار شد که خیلی‌ها گرفتن برنامه از ‌مربیان را مورد انتقاد قرار داده‌اند و حتی وحید هاشمیان مهاجم پرسپولیس که سال‌ها در فوتبال آلمان بازی کرده است، در مصاحبه‌ای اعلام کرده که در هیچ جای دنیا قبل از انتخاب سرمربی و امضای قرارداد از او برنامه نمی‌گیرند. با این حال سرپرست موقت پرسپولیس از قبل اعلام کرده بود که گزینه‌های مربیگری این تیم باید به باشگاه بروند تا برنامه‌های خود را تشریح کنند. بر همین اساس حمید استیلی و حمید درخشان روز گذشته به باشگاه رفتند. در ضمن علی‌دایی به‌دلیل سفر به خارج از کشور در این جلسه حضور نداشت.

دایی در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دهقان به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار او می‌تواند به باشگاه مراجعه کند، بر همین اساس دهقان در جلسه کمیته فنی شرکت کرد. استیلی هم آخرین نفری بود که بعد از نماینده دایی وارد جلسه کمیته فنی پرسپولیس شد. بیژن ذوالفقارنسب، محمد زادمهر و محمد پنجعلی اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را تشکیل می‌دهند که روز گذشته برنامه‌های 3 گزینه پرسپولیس را مورد بررسی قرار دادند.

برنامه 15 صفحه‌ای

درخشان که به‌عنوان نخستین نفر از بین 3 گزینه مربیگری پرسپولیس در جلسه کمیته فنی شرکت کرد پس از پایان جلسه گفت:« از ابتدا تا انتهای فصل برنامه دارم و آنها را تشریح کردم و نحوه اجرایی شدن آنها را گفتم. برای بازی‌های برون‌مرزی برنامه دارم که آنها را ارائه کردم. برنامه من 15 صفحه‌ای بود و امیدوارم مورد قبول مسئولان پرسپولیس قرار گیرد. در 3-2روز آینده قرار است نظر نهایی باشگاه اعلام شود.»درخشان در مورد اعضای کمیته فنی پرسپولیس افزود: «بعد از چند سال شاهد یک حرکت خوب و پسندیده در باشگاه بودیم. ذوالفقارنسب، زادمهر و همبازی خوبم محمد پنجعلی که اعضای این کمیته هستند از نظر سنی و کسوت بالاتر از من هستند و برای پرسپولیس بازی کرده‌اند.»

عصبانیت دایی

با توجه به حضور نداشتن دایی در ایران، وی دیروز به صورت کنفرانس تلفنی پاسخگوی ابهامات اعضای کمیته فنی باشگاه بود و از برنامه خود دفاع کرد؛ هرچند که بیشتر پرسش‌ها حول محور مسائل فصل قبل بود. از سوی دیگر دایی که در اسپانیا مشغول استراحت است روز گذشته در مصاحبه‌ای تند باز هم علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس موضع گرفت. او گفت:« درحالی‌که آقایان می‌دانند من در ایران نیستم و خیلی از خبرگزاری‌ها و سایت‌ها خبر مسافرت مرا منتشر کرده‌اند، چطور باید به باشگاه بروم و از برنامه‌هایم دفاع کنم؟

 آقایان با مردم روراست حرف بزنید و به‌دنبال حاشیه نروید.» او تاکید می‌کند: «همه می‌دانند در فصلی که گذشت به‌دلیل فاصله نزدیک بازی‌ها و حضور در 3 جام حتی در ایام عید هم تمرین کردیم. آیا من نمی‌توانم چند روز را در کنار خانواده‌ام به انجام کارهای شخصی و استراحت بپردازم؟ آقایان به من 24 خرداد نامه دادند و گفتند 25خرداد برنامه‌هایت را به باشگاه بده، آیا برای گرفتن برنامه فقط یک روز به مربی فرصت می‌دهند؟ چطور این روزها یادشان افتاده که کمیته فنی تشکیل دهند و چرا پای کسانی را وسط می‌کشند تا پشت آنها پنهان شوند؟

من چند پیشنهاد داشتم اما به عشق پرسپولیس و هواداران تصمیم گرفتم برنامه بدهم. در ضمن من مقابل برخی آقایان دور یک میز نمی‌نشینم. درصورتی که هیأت‌مدیره پرسپولیس مشخص شود با کمال میل و فقط به خاطر هواداران پای میز مذاکره خواهم نشست. آقایان چند روز پیش اعلام کردند ماموریتشان تمام شده و می‌خواهند به آموزش و پرورش برگردند اما این‌طور نشد.» استیلی هم با حضور در جلسه کمیته فنی پرسپولیس برنامه‌هایش را تشریح کرد تا این باشگاه یک روز مهم را پشت سر بگذارد. آخرین اخبار حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس تا چند روز دیگر انتخاب خواهد شد و گفته می‌شود که شانس استیلی از دایی و درخشان بیشتر است.

ذوالفقارنسب: هیچ‌کس از پیش انتخاب شده نیست

ذوالفقار نسب، سخنگوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس پس از پایان جلسه دیروز این کمیته‌ گفت: «در درجه اول ما به شخصیت اجتماعی سرمربی نگاه می‌کنیم، بحث بعدی برنامه‌های مربیان است و همچنین دانش فنی آنها که خوشبختانه هر سه مربی کلاسA آسیا را گذرانده‌اند. توانمندی و تعامل هم قابلیت بعدی است. هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. مطمئنا هیچ مربی‌ای از قبل انتخاب نشده و همه باید این را بدانند که ما هرسه مربی را بررسی خواهیم کرد.»

کد خبر 138114

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز