همشهری آنلاین: عابدینی با بیان اینکه کاشانی حق پرسپولیس را ضایع می‌کند در خصوص آمادگی پیشکسوتان برای خرید این باشگاه، نامه به رئیس جمهور و آخرین پیشنهاد در خصوص مهدوی‌کیا توضیحاتی داد.

 به گزارش ایسنا، امیر عابدینی، در حاشیه نشست پیشکسوتان پرسپولیس در دفتر باشگاه استیل آذین گفت: من هم مانند سایر پیشکسوتان به دعوت آقای پروین، بهزادی و جعفر کاشانی به این جلسه آمده‌ام و در اینجا متوجه شدم که دوستان ما حرف حقی دارند که می‌خواهند به گوش مسئولان برسانند.

 وی در ادامه با بیان این که پیشکسوتان امروز هم بودجه دارند و هم امکانات، اظهار کرد: مسئولین هیچ گاه از پیشکسوتان پرسپولیس نپرسیدند که آیا دوست دارند، امتیاز تیم را در اختیار بگیرند یا خیر. ما اگر این کار را انجام دهیم، هم می‌توانیم تیم را خوب اداره کنیم و هم هواداران را از نگرانی برهانیم. فقط مسئولان باید اجازه بدهند که ما به سر جایمان بازگردیم.

 مدیر عامل باشگاه داماش با بیان اینکه پیشکسوتان این باشگاه می‌توانند با 20 میلیارد تومان در سال پرسپولیس را اداره کنند، همچنین از درخواست پیشکسوتان پرسپولیس، از رئیس جمهور برای دستور انتقال امتیاز باشگاه پرسپولیس به آن‌ها خبر داد و افزود: این جزو اختیارات رئیس جمهور است که چنین دستوری را بدهد و مطمئنا در این صورت تمام کسانی که ادعا دارند سهمی در پرسپولیس دارند، در برابر پیشکسوتان کوتاه آمده و کار را به دستمان می‌سپارند. مطمئن هستم که اگر ما طلیعه دار این کار باشیم، به زودی پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز باشگاهشان را به دست خواهند گرفت.

 عابدینی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا جلسات پیشکسوتان پرسپولیس در دوره‌های قبل بدون هیچ نتیجه‌ای به پایان می‌رسید؟ تصریح کرد: پیشکسوتان تا امروز پول کافی برای این کار نداشتند، ولی امروز حرف‌هایی در این جلسه زده شد که اگر دوستان ما می توانستند تمام نقطه نظراتشان را مطرح کنند، مسوولان می‌فهمیدند که آن‌ها چه داغی در دل دارند. در بین پیشکسوتان پرسپولیس کسانی هستند که بضاعت کافی برای زندگی در خارج از کشور را داشتند، ولی به عشق پرسپولیس در ایران ماندند و برای تیم افتخار کسب کردند.

 وی ادامه داد: اگر آقایان امروز با پنج میلیارد تومان تیم پرسپولیس را اداره می‌کنند، پیشکسوتان پرسپولیس حاضرند این تیم را با 20 میلیارد تومان اداره کنند. ما امیدوار هستیم که این اتفاق بیفتد و با تمام توان به دنبال این کار هستیم.

 مدیر عامل باشگاه داماش در ادامه درباره سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس نیز گفت: حبیب کاشانی در بحث پیشکسوتان پرسپولیس نمی‌گنجد، چرا که او تنها یک سرپرست است که با استفاده از روابط وارد باشگاه شده است و در حال تضییع حق باشگاه است. حرف ما قانونمند است و می گویم اگر قرار است باشگاه پرسپولیس خصوصی شود، چه کسی محق‌تر از پیشکسوتان پرسپولیس است.

 وی در پایان با بیان این که ضرب‌المثلی از قدیم مطرح است که می‌گوید که اگر به کسی رو بدهی با کفش روی فرشت می‌رود، گفت: امروز آقایان با کفش روی فرشمان نرفته‌اند، بلکه فرش را از زیر پای ما کشیده‌اند.

 عابدینی درباره وضعیت مهدوی‌کیا گفت: پس از آنکه مهدی با ما قرارداد بست، صحبت‌هایی مطرح شد. بنابراین من به خوردبین زنگ زدم و گفتم اگر واقعا پرسپولیس مهدی را می‌خواهد ما حاضریم قرارداد او را فسخ کنیم اما بعد از این صحبت دیگر پاسخی از باشگاه پرسپولیس به دست ما نرسید.

بنا براین گزارش در جلسه پیشکسوتان پرسپولیس همچنین مقرر شد در تاریخ 26 تیر طی مراسمی از علی دایی به مناسبت کسب قهرمانی در جام حذفی طی دو دوره مربی‌گری در پرسپولیس تجلیل شود.

کد خبر 139660
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز