یکشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: در شرایطی که اخیرا یکی از خبرگزاری‌ها درباره پنج شرط یکی از دروازه‌بانان لیگ برتری خبری منتشر کرده بود، صحبت‌های حبیب کاشانی ، سرپرست باشگاه پرسپولیس تاییدی است بر این خبر عجیب.

kashani

 به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی که به دلیل خرید تنها دو بازیکن در فصل نقل و انتقالات با فشار رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس روبرو شده درباره این که نتوانسته این باشگاه بازیکنان بزرگی را جذب کند، گفت: متاسفانه فوتبال ما به دلیل برخی رفتارها به سمت درستی نمی‌رود. من هفته گذشته با یک بازیکن صحبت کردم، آقای بازیکن پنج شرط برای حضور در پرسپولیس مطرح کرد که وقتی این شرایط را شنیدم از فرط تعجب تا چند ساعت نمی‌توانستم این مساله را قبول کنم.آقای بازیکن آمده به دفتر من می‌گوید من برای آمدن به پرسپولیس یک میلیارد می‌خواهم ،‌مالیات یک میلیارد را هم شما باید بدهید، از طرفی باید یک بازیکن لیگ برتری دیگر را به خدمت بگیرید، شرط این بازیکن کنار گذاشتن دو بازیکن دیگر از تیم فوتبال پرسپولیس بود.

 وی افزود: خواسته دیگر این بازیکن جذب یک بازیکن دیگر از لیگ دسته دوم  رقابت‌های فوتبال ایران بود و شرط آخرش پرداخت ‌١٠ درصد از یک میلیارد تومان قرار دادش به مدیر برنامه‌اش بود. نکته جالب این جا بود که با بازیکن لیگ برتری مورد نظر این بازیکن که حرف زدیم، او هم مبلغی نزدیک به ‌٩٠٠ میلیون تومان می‌خواست که شرط گذاشته بود، مالیات ندهد و باشگاه در صورت جذب او ‌١٠ درصد از رقم پرداختی وی را به مدیر برنامه‌اش بدهد، کل ماجرا از این قرار است که باشگاه پرسپولیس باید برای جذب دو بازیکن رقمی نزدیک به ‌٥/٢ میلیارد تومان هزینه کند. به نظر شما این انصاف است که من به عنوان مدیر به دو بازیکن ‌٥/٢ میلیارد بدهم؟ آن وقت سایر بازیکنان را چطور مدیریت کنم.

کد خبر 139331
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز