همشهری آنلاین: ششمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران آبان ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

مجسمه سازی

به گزارش همشهری آنلاین، ششمین دو سالانه ملی مجسمه سازی تهران از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران ، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگسرای نیاوران آبان ماه امسال در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

این دوسالانه با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم جهت رشد و ارتقای هنر مجسمه سازی کشور کشف استعدادهای جوان و معرفی آخرین دستاوردهای هنری این عرصه برگزار می شود و سعی می شود با نقد و بررسی آثار هنرمندان بستری برای رشد و تعالی این هنر ایجاد شود.

"آسمان مال من است" به عنوان فضای ذهنی (موضوع) ششمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران انتخاب شده است و هنرمندان می توانند آثارشان را با این موضوع یا موضوع آزاد ارائه کنند.

در این دوره دوسالانه کلیه شیوه های بیانی مجسمه سازی مورد توجه است و هنرمندان در بیان ایده های خود محدودیتی ندارند.

همچنین در این دوسالانه استفاده از هر گونه تکنیک و مواد به گونه ای که اثر مقاومت خود را در حمل و نقل عادی از دست ندهد و از نظر اجرا و ابعاد ، اثر ، فضای ماکت به حود نگیرد،آزاد است.

هنرمندان برای شرکت در دوسالانه می توانند تا 31 شهریور ماه سال جاری درسایت دو سالانه به نشانی www.2salane.ir فرم ثبت نام را تکمیل کنند و تصاویر آثار خود را ارائه کنند.

هنرمندان می توانند یکی از آثار خود را که ترجیحاً از آثار جدید و نمایش داده نشده باشد برای سایت دوسالانه ارسال کنند و باتوجه به محدودیت فضای نمایشی در فرهنگسرای نیاوران، در انتخاب ابعاد آثار پیشنهادی خود دقت لازم را داشته باشند.

شورای دبیران ششمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران متشکل از منصور آذری (رییس شورا) ، بهداد لاهوتی( دبیر اجرایی) و سارا روحی صفت(دبیر همایش) است و محمود شالویی ( رییس شورای سیاستگذاری )، ملک دادیار گروسیان، نادر قشقایی، منصور آذری، داوود ثمری، غلامعلی طاهری ، عبدالرحیم سیاهکارزاده، سهند سهامیان، بهداد لاهوتی و سارا روحی صفت اعضای شورای سیاستگذاری دوسالانه هستند.

هیات انتخاب ششمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران پس از بررسی آثار هنرمندان ، آثار منتخب را تا 17 مهرماه در سایت دوسالانه اعلام می کند و هنرمندان باید آثار راه یافته به دوسالانه را از 23 تا 25 مهرماه به فرهنگسرای نیاوران ارسال کنند.

ریما اسلام مسلک، حمید سوری، مرتضی نعمت اللهی ، ملک دادیار گروسیان و کورش گلناری هیات انتخاب ششمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران هستند.

هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه دوسالانه واقع در خیابان کارگر شمالی، روبروی پارک لاله ، کوی شهید صدوقی، شماره 17 و یا سایت دوسالانه به نشانیwww.2salane.ir مراجعه کنند و نیز با شماره تلفن های 11- 66946910 تماس بگیرند.

کد خبر 139500

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز