همشهری آنلاین: معاون امور مجلس رئیس جمهور ضمن اینکه سعادت همه مسئولین نظام اعم از دولت ،مجلس و قوه قضاییه را در تبعیت و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست، گفت: تبعیت و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب یکی از مطالبات مهم مردم است که باید به طور جد مورد توجه قرار گیرد.

میر تاج الدینی

به گزارش اخبار چند رسانه‌‌ای واحد مرکزی خبر،حجت الاسلام میرتاج الدینی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: مقام معظم رهبری، با رهبری‌های حکیمانه، جمهوری اسلامی ایران را در اوج عزت و اقتدار نگه داشته و با بیانات و تذکراتشان همیشه هدایتگر و راهگشای مسیر همه مسئولان و نمایندگان مردم بوده‌اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با اشرافی که به کل کشور دارند به عملکرد تک تک قوا با دقت نظارت می‌کنند و هر جایی که نیاز باشد و صلاح بدانند برای هدایت مسیر تذکراتی را به مسئولین می‌دهند که هر سه قوه باید در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب کوشا باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری پس از جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی، صلاح دیدند تذکراتی را به اعضای هیئت رئیسه و برخی نمایندگان بدهند که آنان به کل نمایندگان منتقل کنند.

وی تاکید کرد: امیدوارم همواره دستورات و هدایت‌های ایشان نصب العین کارهای مسئولان قرار بگیرد هر چند تا کنون در حد مطلوب مورد توجه واقع نشده است.

کد خبر 139303
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز