همشهری آنلاین: عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به طرح سؤال از رئیس‌جمهور که به امضای 100 نفر از نمایندگان رسیده و به هیئت رئیسه ارائه شده است، گفت: نظر هیات رئیسه این است که اگر بشود و بتوانیم، دوستان را متقاعد کنیم سؤال را مطرح نکنند.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ارائه طرح سؤال از رئیس‌جمهور که به امضای 100 نفر از نمایندگان رسیده و تقدیم هیئت رئیسه شده است، اظهار داشت: موضوع سوال از رئیس‌جمهور به صورت کلی در جلسه هیئت رئیسه مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد رایزنی بیشتری در رابطه با طرح مذکور با حضور امضا‌کنندگان آن انجام شود تا اگر این طرح شرایط قانونی را داشته باشد و آ‌قایان نیز برای طرح سؤال از رئیس‌جمهور مصر باشند، طرح مذکور برای بررسی به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارجاع شود.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در خاتمه متذکر شد: آنچه که هیئت رئیسه راجع به آن نظر داشت، این بود که اگر بشود و بتوانیم، دوستان را متقاعد کنیم به اینکه سؤال را مطرح نکنند چراکه شاید این مناسب‌تر باشد اما اگر آقایان امضاکننده طرح سؤال از رئیس‌جمهو اصرار داشته باشند، هیئت رئیسه مجلس بر اساس آئین‌نامه داخلی به وظیفه قانونی خودش عمل خواهد کرد.

 

کد خبر 138901
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز