مسئولان استقلال پس از جذب سید مهدی رحمتی، جاسم کرار، علی حمودی و میثم حسینی باز هم درصدد تقویت این تیم هستند.

فوتبال

آنها در دو روز اخیر مذاکرات فشرده‌ای را با سید جلال حسینی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری انجام دادند ولی حضور این ‌ بازیکنان در استقلال هنوز قطعی نشده است.البته روزنامه‌ها و سایت‌های خبری از توافق قطعی حسینی با استقلال خبر دادند و حتی یکی از معاونان این باشگاه از امضای قرارداد با مدافع فصل گذشته سپاهان خبر داد ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که حسینی قراردادی با استقلال امضا نکرده است.از طرفی برادر تیموریان روز گذشته در باشگاه استقلال حاضر شد و باز هم با مسئولان این تیم مذاکره کرد، البته آندو هنوز با تیم آبی پوش تهرانی به توافق نرسیده است.در ضمن محسن یوسفی هافبک چپ پای استقلال هم دیروز قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

جانواریو نمی‌آید

منصور پورحیدری سرپرست استقلال هم آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم را تشریح می‌کند. او در مورد وضعیت حسینی می‌گوید: «باید حسینی را استقلالی دانست. قرارداد داخلی هنوز امضا نشده اما مشکلی نیست.» پورحیدری در مورد آخرین وضعیت خسرو حیدری و شایعه حضور جانواریو در استقلال هم حرف می‌زند: «خسرو اگر بتواند بازیکن آزاد شود، استقلالی خواهد شد.او با سپاهان قرارداد دارد و در این چند روز پیگیر این بوده که بتواند این موضوع را روشن کند.در ضمن استقلال، جانواریو را نمی‌خواهد.»

توافق نکردم

حسینی که تصمیم خود را برای جدایی از سپاهان گرفته است، این روزها با پیشنهاد جدی استقلال روبه‌روست. او می‌گوید: «خبر توافق من با باشگاه استقلال دروغ است. من فقط برای حرف زدن با استقلالی‌ها به باشگاه رفتم و قرارداد امضا نکردم. حرف‌هایم با آنها 5 دقیقه بیشتر طول نکشید و وارد جزئیات نشدیم. در ضمن اصلا بحث پول و مسائل مالی مطرح نشد.» او در پاسخ به این سؤال که پس چرا به باشگاه استقلال رفتی تاکید می‌کند:« من قبل از اینکه به باشگاه استقلال بروم می‌دانستم که هیچ توافقی حاصل نخواهد شد و قرارداد هم نخواهم بست چون فتح‌الله‌زاده در ایران نیست به همین دلیل تصمیم گرفتم مذاکره جدی انجام ندهم چون منطق حکم می‌کند که باید با مدیرعامل یک باشگاه مذاکره کنم.» حسینی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی تیمت را انتخاب می‌کنی، می‌گوید:

« من به اردوی اتریش می‌روم و بعد از اینکه برگشتم تیمم را انتخاب می‌کنم.»هر چند حسینی هنوز قراردادی با استقلال امضا نکرده ولی‌ رحمتی به مسئولان استقلال قول داده که ‌حسینی در هیچ تیمی به جز استقلال بازی نخواهد کرد.

اعتراض 3بازیکن

تمرین صبح دیروز استقلال در حالی انجام شد که میلاد میداودی زیرنظر نوشادی ، بدنساز سابق استقلال تمرین کرد.استقلالی‌ها تمرینات با وزنه را در حالی پشت سر گذاشتند که تنها جواد شیرزاد، اسماعیل شریفات، علی حمودی، کیانوش رحمتی و مهدی امیر آبادی در سالن بدنسازی مجموعه انقلاب حضور داشتند. میداودی به‌دلیل شرایط ویژه‌ای که بعد از جراحی پیدا کرد فعلا به‌صورت انفرادی تمرین می‌کند.‌ او هنوز حق و حقوق فصل گذشته را دریافت نکرده و به همین دلیل در تمرینات تیمی استقلال شرکت نمی‌کند.در ضمن میلاد با استقلال قرارداد ندارد و مسئولان استقلال درصورتی که خواهان حفظ او باشند باید اول طلب سال گذشته این بازیکن را پرداخت کنند.

آرش برهانی هم‌چنین شرایطی دارد و به‌دلیل دریافت نکردن حق و حقوق خود در تمرین روزهای اخیر شرکت نکرده است.‌البته عمران‌زاده هم وضعیت مشابهی داشت، ولی دیروز در تمرین استقلال شرکت کرد. فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال هم فقط در تمرینات نوبت عصر حاضر می‌شود که همین موضوع حرف و حدیث‌هایی را به‌وجود آورده است.می گویند کاپیتان آبی‌ها که در تمرین صبح دیروز غایب بود، به مظلومی اطلاع داده فقط در تمرینات نوبت عصر شرکت می‌کند و ترجیح می‌دهد صبح‌ها به استراحت بپردازد. البته او در تمرین عصر دیروز هم غایب بود. حالا باید دید سرمربی استقلال چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت.

کد خبر 139004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز