دوشنبه ۶ تیر ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار نقاشیخط با عنوان مروری بر نیم قرن نقاشیخط معاصرایران و رونمایی کتاب "نورعلی نور" به همراه جدیدترین آثار جلیل رسولی، روز شنبه 11 تیرماه ساعت 17 در موزه هنرهای معاصرتهران افتتاح می‌شود.

نقاشیخط

به گزارش همشهری آنلاین، دراین نمایشگاه آثار خط و نقاشیخط از مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصرتهران به همراه آثار پیشکسوتان و هنرمند این رشته با عنوان "مروری بر نیم قرن نقاشیخط معاصر ایران" روز شنبه 11 تیرماه ساعت 17 در موزه هنرهای معاصرتهران افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندانی همچون سیدمحمد احصایی، فرامرز پیلارام، نصرا... افجه ای، حسین زنده رودی، جلیل رسولی، رضا مافی، صادق بریرانی، صادق تبریزی، تاها بهبهانی، اسدا... کیانی، ابراهیم حقیقی، ابوالقاسم عتیقه چی، صداقت جباری، جواد بختیاری، علی شیرازی و ... به نمایش در می‌آید.

همچنین در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه کتاب آثار جلیل رسولی با عنوان " نورعلی نور" از جدیدترین آثار این هنرمند رونمایی می‌شود.

در نمایشگاه مروری بر نیم قرن نقاشیخط معاصر ایران جدیدترین آثار جلیل رسولی در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 20 شهریورماه همه روزه به جز جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 10  تا 19  به موزه هنرهای معاصرتهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر باشماره تلفن 88951965 روابط عمومی تماس بگیرند.

کد خبر 138805

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز