همشهری آنلاین: ویِژه برنامه های هنری خانه هنرمندان ایران در ماه مبارک رمضان با عنوان "ملکوت کلمات" از 13 تا 22مردادماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، این برنامه در بخش سخنرانی با حضور اساتیدی چون دکتر بهمن نامور مطلق، دکتر پرویز عباسی داکانی، دکتر میر جلال الدین کزازی، دکتر بهروز ثروتیان، ‌هوشنگ جاوید، دکتر بهاءالدین خرمشاهی، دکتر محمدرضا سنگری، ابوالفضل زرویی نصرآباد، دکتر محمدرضا ترکی و سید احمد وکیلیان با موضوعاتی مانند: موضوع نیایش در آثار مولانا، ملکوت در کلمات در غزلیات حافظ، جلوه‌های نیایش در شاهنامه، جلوه نیایش در خمسه نظامی، آواها و نواهای رمضان، سبک قرآن سبک حافظ، نیایش در شعر معاصر، اخلاق در طنز، رمضان در اشعار مولانا و نیایش در آداب و سنن رمضان، ساعت 18:00 تاریخ یاد شده در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

از دیگر ویژه برنامه های فرهنگی و هنری مجموعه خانه هنرمندان در ایام ضیافت الله که حضور در آن برای عموم نیز آزاد اعلام شده است، می‌توان به شعر خوانی شاعران به نام و صاحب سبک کشور و همچنین اجرای برنامه های موسیقی اشاره کرد که اخبار تکمیلی آن متعاقبا اعلام می‌شود.

علاقمندان برای اطلاع از سایر اخبار و رویدادهای هنری خانه هنرمندان ایران می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی مجموعه به نشانی www.iranartists.org مراجعه کنند.

کد خبر 142130

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز