گروه اقتصادی: هنوز پولی بابت یارانه‌های نقدی به حساب مردم واریز نشده است.

 دستگاه خود پرداز

این پاسخی بود که نظیر آن را دیروز کارمندان مختلف بانک مطرح کردند و بسیاری از مردم سرگردان را که برای دریافت یارانه نقدی ماهانه خود از صبح در برابر خودپرداز بانک‌ها صف کشیده بودند، جواب کردند.
به گزارش همشهری، تاخیر در واریز یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار برخی را به این گمان فروبرد که نکند طرح خوشه‌بندی خانوارها ناگهان اجرا شده و آنها که پولی به حسابشان واریز نشده، از فهرست دریافت‌کنندگان یارانه نقدی حذف شده‌اند.

ساعتی پس از سرگردانی و نگرانی مردم مدیرعامل ستاد هدفمندی یارانه‌ها که به‌نظر می‌رسید خودش هم تازه متوجه عدم‌واریز یارانه‌های نقدی شده بود، اعلام کرد: یارانه‌های نقدی از بعدازظهر (دیروز چهارشنبه) قابل برداشت است. البته تا لحظه تنظیم این خبر (ساعت22دیروز) یارانه نقدی به حساب‌ها واریز نشده بود.به گزارش مهر، بهروز مرادی با بیان اینکه مبلغ یارانه نقدی مرحله پنجم امروز بعدازظهر قابل برداشت می‌شود، گفت: این مبلغ بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته، 45 هزار و 500 تومان برای هر نفر است. براساس اطلاعاتی که در سامانه وزارت رفاه و تامین اجتماعی به‌ثبت رسیده است، حدود 73میلیون نفر یارانه نقدی می‌گیرند.

کد خبر 138406

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز