شنبه ۳۰ دی ۱۳۸۵ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

گروه حوادث: میهمان بی رحمی که در جریان جنایتی شبانه بعد از قتل میزبان خود که پسرعمه‌اش بود، جوان دیگری را نیز مجروح کرده بود، در جلسه دادگاه مدعی شد تحت تاثیر قرصهایی که از ناصر خسرو خریده دست به جنایت زده است

نیمه شب چهارم مهرماه، ساکنان آپارتمانی درقرچک ورامین وقتی که با سر و صدایی که از یکی از واحدهای آپارتمان‌به گوش می رسید از خواب بیدار شده و به مقابل این واحد رفتند با صحنه خونینی روبرو شدند.
آنها وقتی که پا به درون خانه گذاشتند، با اجساد خونین روح الله(صاحبخانه) و پسرعموی وی به نام اسماعیل که آن شب میهمان آنها بود روبرو شدند، در حالیکه در همان ابتدا مشخص شده بود روح الله جان باخته است ، اسماعیل با خونریزی شدیدی که داشت به بیمارستان انتقال یافت. با انتقال مرد مجروح به بیمارستان و گزارش جنایت مرگبار به پلیس، کارآگاهان جنایی با حضور در قتلگاه تحقیقات خود را آغاز کردند و هنگامیکه توانستند کارت شناسایی ای را که متعلق به جوانی به نام علیرضا بود در آنجا پیدا کنند، وی به عنوان نخستین مظنون این جنایت مطرح شد. در حالیکه اقوام مقتول حادثه گفتند علیرضا از اقوام آنهاست و شب جنایت به خانه روح‌الله رفته است ، ماموران در روی تخت بیمارستان به تحقیق از مرد مجروح پرداختند که وی در بازجویی‌ها راز جنایت را گشود.
مرد جوان به نام اسماعیل به کارآگاهان پلیس گفت : پسرعمویم علیرضا که مرد شرور و خلافکاری است، شب جنایت به خانه روح‌الله که پسرعمه اوست، آمده بود، ولی وقتی نیمه شب با انگیزه سرقت سرگرم جستجوی خانه بود ، روح‌الله متوجه موضوع شد و به همین دلیل علیرضا او را به قتل رساند.او سپس با من درگیر شده و مرا نیز با ضربات چاقو مجروح کرد، اما وقتی تصور کرد من مرده‌ام از آنجا فرار کرد.
هنگامیکه علیرضا در پارکی در مرکز شهر دستگیر شده و در بازجویی ها به جنایت خونین اعتراف کرد ،پرونده برای صدور رای نهایی از دادسرا به دادگاه کیفری استان ارسال شد.
ادعای عجیب : قرص خورده بودم
صبح دیروز هنگامیکه مرد جنایتکار بعد از درخواست قصاص از سوی اولیای دم در شعبه 71 دادگاه کیفری  مقابل 5 قاضی دادگاه( عزیزمحمدی، رحیمی، باقری، عبداللهی و سالاری) قرار گرفت، با اعتراف به جنایت گفت: آن شب من قرص‌هایی را که از ناصر خسرو خریده بودم مصرف کردم و در حالیکه به خاطر مصرف آنها چیزی نمی فهمیدم مرتکب جنایت شدم  .
وی در پاسخ به اینکه چرا جوان بی‌گناه را به قتل رساندی گفت: من حال طبیعی نداشتم و چیزی خاطرم نیست. اما می دانم که روح الله بی گناه بود و حالا هم پای کاری که کرده ام ایستاده ام و تا قصاص نشوم به آ‌رامش نمی رسم.
بازمانده، از جنایت شبانه می‌گوید
در ادامه جلسه دادگاه، اسماعیل جوان 22 ساله که در جریان جنایت، زنده مانده بود رو به روی 5 قاضی ایستاد و در توضیح ماجرا گفت: غروب حادثه علیرضا به خانه پدر روح‌الله آمد و بعد از خوردن شام از آنجا رفت، اما ساعتی بعد وقتی  من و روح‌الله می خواستیم بخوابیم دوباره سر وکله علیرضا پیدا شد ،چون می دانستم معتاد است به روح الله گفتم در را باز نکند اما او دلش به حال علیرضا سوخت و در را بازکرد.
وقتی او به داخل خانه آمد به ما گفت من فعلا خوابم نمی آید ولی شما بخوابید ، نیمه شب بود که با ضربه کاردی که علیرضا به گردنم زد از خواب پریدم و دیدم او بی رحمانه به پسر عمه‌ام حمله کرد با چند ضربه چاقو او را به قتل رساند. لحظاتی بعد وقتی او فهمید من زنده ام دوباره به سمت من هجوم آورد و 6 ضربه دیگر نیز به من زد و در حالی که فکر می کرد مرا هم به قتل رسانده فرار کرد.
 شاهد جنایت خانوادگی ادامه داد: مطمئن هستم وقتی علیرضا در حال دستبرد به خانه بوده روح الله بیدار شده و این حادثه اتفاق افتاده است. برپایه این گزارش، قرار است حکم درباره پرونده ظرف مدت قانونی صادر شود.
کد خبر 13827

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز