گروه حوادث: دندانپزشک جوان که به بهانه ازدواج، دختر 25 ساله‌ای را فریب داده و او را قربانی نقشه شیطانی خود کرده بود به دام پلیس افتاد.

این مرد با تهیه فیلم از صحنه اذیت و آزار دختر جوان به مدت یک سال او را مجبور کرده بود به خواسته‌های سیاهش تن دهد.

مدتی پیش وقتی خانواده دختر جوانی به نام سارا متوجه ناراحتی روحی و افسردگی شدید دخترشان شدند، رفتار‌های او را زیر نظر گرفتند تا این‌که دریافتند سارا مدتهاست که از موضوعی رنج می‌برد و به همین خاطر به یک روانپزشک مراجعه می‌کند.

آنها زمانی که از سارا خواستند راز خود را با آنان درمیان بگذارد هرگز تصور نمی‌کردند که دخترشان یک سال در بند 2 دندانپزشک شیطان‌صفت اسیر بوده و از سوی آنها مورد آزار و اذیت و اخاذی قرار گرفته باشد.

دختر جوان که همراه والدینش به مجتمع قضایی فرودگاه رفته بود تا از این 2 دندانپزشک شکایت کند، به قاضی صابری زفرقندی سرپرست مجتمع گفت: یک سال پیش زمانی که برای خرید کتاب به یک کتاب‌فروشی رفته بودم با مرد جوانی به نام کامران آشنا شدم که ادعا می‌کرد دندانپزشک است و به دنبال همسر مناسبی برای آینده‌اش می‌گردد. آن روز این مرد با چرب‌زبانی شماره تلفن مرا گرفت و به این ترتیب آشنایی ما آغاز شد.

 کامران هر روز به من زنگ می‌زد و بعضی وقت‌ها در خارج از خانه قرار می‌گذاشتیم تا بیشتر با هم آشنا شویم. در این مدت او توانست مرا مجذوب حرف‌های خودش کند و بعد از مدتی او به من پیشنهاد ازدواج داد.

مدتی بعد یک روز که به درخواست کامران به خانه‌اش رفته بودم تا با خانواده‌اش آشنا شوم متوجه شدم کسی در خانه نیست، اما وقتی می‌خواستم آنجا را ترک کنم مرد جوان مانع شد و به‌زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

فردای آن روز بود که او با من تماس گرفت و گفت کار مهمی با من دارد. وقتی به محل قرار رفتم او یک حلقه سی دی نشانم داد و گفت که از رابطه شیطانی‌اش فیلم‌برداری کرده و اگر به خواسته‌هایش تن ندهم فیلم را پخش خواهد کرد.

 از آن به بعد بود که به خاطر حفظ آبروی خود و خانواده‌ام مجبور شدم به خواسته‌های کامران تن دهم. مدتی بعد او مرا مجبور کرد با یک دندانپزشک دیگر هم که از دوستان قدیمی‌اش بود رابطه برقرار کنم.

کامران از این ماجرا نیز فیلم‌برداری کرد و پس از آن علاوه بر این‌که از من می‌خواست به درخواست‌های شومش تن دهم همراه دوست دیگرش بیش از 7 میلیون تومان در مراحل مختلف از من اخاذی کردند.

سارا در ادامه گفت: با گذشت یک سال از این ماجرا در حالی که کامران و دوستش دست از سرم برنمی‌داشتند به خاطر اتفاقاتی که برایم افتاده بود دچار افسردگی و ناراحتی روحی شدم تا این‌که خانواده‌ام متوجه ماجرا شدند و ماجرا را برای آنها تعریف کردم.

پس از اظهارات دختر جوان، قاضی صابری زفرقندی پرونده او را در اختیار شعبه اول بازپرسی قرار داد و به دستور بازپرس مهاجری جست‌وجوی پلیسی برای دستگیری هر دو دندانپزشک جوان آغاز شد.

مأموران پس از شناسایی محل زندگی کامران، او را دستگیر و به دادسرای فرودگاه انتقال دادند.

این مرد پس از اعتراف به اذیت و آزار دختر جوان، با صدور قرار بازداشت روانه بازداشتگاه شد و این در حالی است که جست‌وجو برای دستگیری دیگر همدست او ادامه دارد.

کد خبر 15521

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز