دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

فرهاد توحیدی، رئیس هیأت‌مدیره خانه سینما و سیدضیاء هاشمی، رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران روزگذشته درباره جشن خانه سینما بگومگو کردند.

cinema

فرهاد توحیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نامه اخیر سید ضیاء هاشمی پس از جشن منتقدان سینمای ایران که در آن خانه سینما به دریافت وجوهی از سوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور متهم شده است، گفت: ما تاکنون در مقابل صحبت‌های آقای هاشمی سکوت کردیم، چرا که ایشان در سال‌های گذشته مدیرعامل خانه سینما بودند و ما به احترام همکاری و دینی که ایشان به گردن خانه سینما داشتند، سعی کردیم که سکوت کنیم. اما متأسفانه آقای هاشمی در چند روز گذشته بازهم اتهام سخیف و ناروای خود را به خانه سینما تکرار کردند.

من با صراحت اعلام می‌کنم که ما به‌دلیل همین اظهارات، از ایشان به دستگاه قضایی شکایت کرده‌ایم و ایشان باید در دادگاه ادعای خود را اثبات کنند. به‌نظرم بهتر است آقای هاشمی برای پرداخت جریمه‌شان از الان، حداقل 4 هزار تومان کنار بگذارند! رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران هم پس از این اظهارات در نامه‌ای کوتاه نوشت: «آقای فرهاد توحیدی، 4 هزار تومان را، 4 میلیون تومان در پاکت گذاشتم و برایت فرستادم تا کاربن و خودکار بخری برای نیازهایت. ممنون از شکایت‌تان، با افتخار به دادگاه خواهم آمد. اگر شما درست گفتید من از سینما می‌روم، اگر من درست گفتم... مطمئنم شما بازهم از خانه سینما نخواهید رفت.»

کد خبر 138175

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز