شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

پیش از این برای اینکه از راننده‌های کناری به‌قول معروف راه بگیرند به جای راهنما‌زدن، دست‌شان را از شیشه بیرون می‌آوردند و به این وسیله تغییر مسیر می‌دادند

جاده

با وجود این به نظر می‌رسد این اواخر شیوه‌های دیگری برای انحراف به چپ و راست رایج شده است. برای نمونه برخی راننده‌هایی که راهنما‌زدن برای آنها اُفت دارد از نزدیک‌شدن بیش از حد به خودرو‌های کناری استفاده می‌کنند و گاهی نیز به طور ناگهانی جلوی خودروی آنها می‌پیچند. ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و برخی نیز همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید برای راه گرفتن، از اجسام سخت استفاده می‌کنند. به گفته شاهدان عینی این راننده که در آزادراه تهران - کرج روبه‌روی پمپ بنزین گلشهر کرج به سمت قزوین به طرف خط سبقت می‌آمده، خواسته یا ناخواسته به‌راحتی راه دیگران را سد می‌کرده است.

کولر بزرگراه

اینکه وسط بزرگراه یکباره با جعبه میوه یا کارتن کولر روبه‌رو شویم و واکنش درستی نشان دهیم به یکی از مهارت‌های رانندگی در پایتخت تبدیل شده است اما یک یا 2‌کولر 7‌هزار آن هم وسط بزرگراه می‌تواند شوماخر(راننده مشهور مسابقات فرمول یک) را هم غافلگیر کند. به نظر اغلب شهروندان چنانچه روند برخورد با تخلف‌های رانندگی نیز مانند برخورد با تخلف‌های دیگر باشد جان مردم در مسیر‌های درون‌شهری و برون‌شهری بیشتر حفظ می‌شود.

کد خبر 137960

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز