وکیل 8 دانش‌آموز سوخته درودزن گفت:

دانش‌آموز دبستان روستای درودزن

دادگاه، حکم محکومیت آموزش و پرورش فارس را صادر کرده ولی آموزش و پرورش در اجرای این حکم تعلل کرده است. به گزارش فارس،14 آذر سال 85، 8دانش‌آموز دبستان روستای درودزن در پی شیطنتی کودکانه منجر به واژگونی چراغ علاءالدین کلاس ‌شدند.

زمانی که این 8 دانش‌آموز به مرکز سوختگی قطب‌الدین شیراز منتقل شدند، درصد سوختگی آنها از 10 تا حدود 40درصد و عمق و شدت سوختگی‌ها بسیار زیاد بود؛ اکنون بیش از 5سال از آن ماجرای تلخ می‌گذرد و این دانش‌آموزان هنوز با زخم آتش می‌سوزند و می‌سازند. عبدالرزاق موسوی، وکیل این 8دانش‌آموز اظهار داشت: حکم محکومیت آموزش و پرورش فارس صادر شد ولی این نهاد در اجرای حکم تعلل کرد که دادگاه به آنها مهلت داد تا سریعا اقدام کنند. موسوی بیان کرد:

در حال حاضر آموزش و پرورش فارس وعده داده است که حکم را اجرا کند ولی هنوز این حکم اجرا نشده است. وکیل این 8 دانش‌آموز سوخته درودزن در خصوص دیه آنها ادامه داد: بر اساس نظریه پزشکی قانونی، دیه برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شد و دادگاه نیز حکم آن را صادر کرد. وی در خصوص آخرین وضعیت دانش‌آموزان سوخته درودزن گفت: دانش‌آموزان با همان شرایط گذشته به زندگی خود ادامه می‌دهند و بنا بر اظهارات والدین در حال حاضر شخص و نهادی، کار خاصی برای این دانش‌آموزان نکرده است.

کد خبر 137675

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز