شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پنجمین روز از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی باکمان ترکیه با کسب مدال نقره توسط امیر کاظم پور در کمان کامپوند و کسب مجموع دو مدال طلا و نقره توسط نمایندگان کشورمان در بخش انفرادی به پایان رسید.

تیرکمان

به گزارش مهر، در ادامه پنچمین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی باکمان در آنتالیا ترکیه امیر کاظم پور نماینده شایسته کشورمان در دیدار فینال برابر تیراندازی از آمریکا قرار گرفت. کاظم پور در این مسابقه با نتیجه 134 بر 128 مغلوب حریف قدرتمند خود شد و به مدال نقره جهان بسنده کرد.

پیش از این امروز و در مرحله فینال این رقابت‌ها، مهتاب پارسامهر با غلبه بر نماینده کرواسی اولین مدال طلای تیم تیروکمان ایران در مسابقات جهانی ترکیه را ازآن خود کرده بود. سیده ویده حلیمیان هم در مسابقه رده بندی با قبول شکست برابر تیرانداز روسیه به عنوان چهارم رسید.

تیم ملی کامپوند زنان ایران فردا در مسابقه فینال برای کسب مدال طلا ونقره به مصاف تیم آمریکا می‌رود.

دومین مرحله از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی باکمان از 17 تا 22 خردادماه در آنتالیا ترکیه برگزار می شود. این مسابقات به طور مستقیم در رنکینگ جهانی کمانداران تاثیر داشته و جزء رقابت‌های تدارکاتی اصلی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا و کسب سهمیه المپیک است.

رقابت‌های جام جهانی تیراندازی باکمان هرساله در پنج مرحله برگزار می شود. تیم تیروکمان ایران در مرحله اول این رقابت‌ها در کرواسی در بخش تیمی کامپوند مردان موفق به کسب مدال برنز شده بود. مراحل بعدی این رقابت‌ها در اوگدن آمریکا، شانگهای چین و استانبول ترکیه برگزار می شود.

کد خبر 137379
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز