همشهری آنلاین: با نظر فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان (فیتا)، حسین نصیری نژاد و داود نعمتی‌نیا، داوران ایرانی به بالاترین درجه داوری جهان دست یافتند.

fita

سمینار داوری در سایت تخصصی تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی زیر نظر مورتن ویلمن، رئیس کمیته داوران جهانی و حسین نصیری‌نژاد و داود نعمتی‌نیا، داوران بین‌المللی فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد. در این سمینار 30 نفر از داوران سراسر کشور حضور یافته بودند که بحث و گفت‌وگو پیرامون مسائل داوری خصوصا قوانین جدید انجام شد و کلیه شرکت‌کنندگان در امتحان داوری شرکت کردند.

به گزارش ایسنا، در این کلاس‌ها ویلمن، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان (FITA) اعلام کرد، حسین نصیری‌نژاد و داود نعمتی‌نیا به بالاترین درجه کیفی داوری بین‌المللی در این رشته ارتقا یافته‌اند. این دو داور ایرانی تنها داوران بین‌المللی غرب آسیا نیز هستند که پس از حضور موفقیت‌آمیز در مسابقات جهانی کرواسی، چین، سانتاد و منکین، هند، ایتالیا، کره جنوبی، لهستان و قبولی در امتحانی که در کشور ایتالیا و چین تایپه انجام شد نامشان برای انتخاب به کمیته داوران فدراسیون جهانی اعلام شد.

از آنجایی که فقط شش کرسی برای بالاترین درجه بین المللی موجود بود 48 درخواست از کل جهان به فدراسیون جهانی ارسال شد که انتخاب این دو داور نشانگر رضایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان FITA از عملکرد آنها بوده است.

کد خبر 119752
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز