پلیس: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به عواقب قانونی ارتکاب غیبت از خدمت وظیفه و مجازات‌های قانونی بکارگیری اینگونه مشمولان توسط موسسات و سازمان‌ها، از مشمولان غایب خواست تا هر چه سریعتر خود را جهت تعیین تکلیف خدمتی معرفی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار بهمن کارگر رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام داشت: مشمولان غایب بایستی سریعا با مراجعه به دفاتر خدمات پستی در سراسر کشور و اخذ دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی نسبت به تکمیل برگه های مربوطه متناسب با وضعیت خود اقدام و مدارک را به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: برابر قانون، هیچیک از موسسات دولتی و خصوصی، سازمانها، اماکن عمومی، صنوف، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها مجاز به بکارگیری مشمولان غایب نمی باشند و در صورت مشاهده با متخلفین برابر مقررات رفتار خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، ارائه هر گونه تسهیلات و خدمات اجتماعی از قبیل، استخدام، صدور مجوز و پروانه کسب، دریافت وام، شرکت در آزمایشات رانندگی، دریافت گواهینامه، دریافت مستمری از سازمانهای دولتی و ثبت هر گونه نقل و انتقال اموال توسط دستگاه‌های یاد شده به مشمولان غایب جرم محسوب می‌شود و با متخلفان برابر قانون رفتار خواهد شد.

کد خبر 13699

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز