سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی کلیه مشمولان عادی و دیپلم غایب و غیر غایب آماده به خدمت اردیبهشت ماه سال 86 را جهت اعزام بخدمت سربازی فراخوانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای کلیه مشمولان عادی (زیردیپلم) و دیپلم غایب و غیر غایب را که از مرکز عملیات مشمولان آن سازمان برگه اعزام به تاریخ  اردیبهشت ماه سال 86  دریافت کرده اند را جهت اعزام به خدمت سربازی به شرح زیر به مراکز وظیفه عمومی فراخواند.

1- در تهران (مشمولان ساکن در تهران بزرگ ):
کلیه مشمولان دیپلم غایب و غیر غایب که از مرکز عملیات مشمولان برگه اعزام به تاریخ  اردیبهشت ماه سال 86 دریافت نموده اند در ساعت 6 و 30 دقیقه روز سه شنبه مورخه 18/2/86 و کلیه مشمولان عادی (زیردیپلم) غایب و غیر غایب مذبور در ساعت 6 و 30 دقیقه روز چهارشنبه مورخه 19/2/86 به مرکز وظیفه عمومی تهران بزرگ واقع در میدان سپاه مراجعه تا به خدمت اعزام شوند.

2-در استانها ( مشمولان ساکن در شهرستانها ):
کلیه مشمولان دارای شرایط فوق که در شهرستانها سکونت دارند برابر موارد اعلام شده فوق جهت اعزام به خدمت به معاونت وظیفه عمومی مرکز استان محل سکونت خود مراجعه تا به خدمت اعزام شوند.

گفتنی است، در این اطلاعیه تاکید شده، تمامی مشمولان اعزامی بایستی حداقل پانزده روز قبل از تاریخ اعزام نسبت به تزریق واکسن مننژیت اقدام کرده و گواهی مربوط را به همراه داشته باشند در غیر این صورت از اعزام آنها به خدمت ممانعت خواهد شد.

کد خبر 20959

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز