عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران درخصوص جریان انحرافی و دستگیری 2 رمال به نام‌های غفاری و طاهری اظهار داشت:

بحث رمالان و جن‌گیران بحثی است که متهمان آن جدا بودند و 2 نفر از متهمان در این حوزه دستگیر شدند و تحقیقات ادامه دارد. وی افزود: درخصوص مفاسد اقتصادی جریان انحرافی تاکنون حدود 8 نفر دستگیر شده‌اند اما تحقیقات در این بخش باید با دقت بیشتری انجام شود تا هم موجبات تضعیف دولت فراهم نشود و هم اینکه بتوانیم تحقیقات خود را به سرانجام برسانیم.به گزارش فارس، دادستان تهران گفت : انتشار مفاد تحقیقات امکان‌پذیر نیست اما موجب تأسف است که برخی از جریانات طوری وانمود می‌کنند که این موارد صحت ندارد و همین جا اعلام می‌کنم که این متهمان دستگیر شدند و تحقیقات ادامه دارد. طبیعتا اینکه عده‌ای فکر می‌کنند می‌توانند با کارهای رمالی اقداماتی انجام دهند یک فکر منسوخ است.

وی درخصوص آخرین وضعیت پرونده متهمان «ظهور نزدیک است» خاطرنشان کرد: یکی از متهمان این مجموعه آزاد شده و 2 متهم دیگر همچنان بازداشت هستند. وی ادامه داد: درباره تهیه منابع مالی این مجموعه و کسانی که در تهیه و توزیع آن نقش داشتند هنوز اقداماتی را انجام می‌دهیم .

کد خبر 136419

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز