همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان در رابطه با حوادث اخیر در مرزهای فلسطین اشغالی که منجر به شهادت تعدادی از عزیزترین فرزندان امت اسلامی بدست جنایتکاران رژیم صهیونیستی شد ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر صالحی ضمن محکومیت شدید تیراندازی سربازان اشغالگر علیه تظاهر کنندگان فلسطینی در لبنان ، کرانه غربی و جولان تحت اشغال ، این اقدام صهیونیستها را برخلاف موازین و قطعنامه های بین المللی دانسته و از مجامع بین المللی خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به این جنایات صهیونیستی شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر حق طبیعی مردم فلسطین دربازگشت به سرزمین آبا و اجدادی خود و با تبریک به جوانان امت اسلام در شکل دهی به این حرکت پرشور که بدون تردید برخواسته از بیداری اسلامی و مردمی ایجاد شده در سطح منطقه می باشد. تنها راه مواجه و برخورد با سیاستهای سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی را مقاومت گسترده مردمی در برابر این رژیم عنوان کرد.

وی برایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم فلسطین و جوانان غیوری که این روز در اعتراض به اشغال فلسطین توسط صهیونیستهای دست به اعتراض زدند تاکید و این حرکت را نوید بخش آینده ای روشن برای تحقق خواسته امت عربی و اسلامی دانست .

کد خبر 135138
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز