بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده خاورمیانه 10 روز مانده به گشایش فاز اول بوستان ولایت، ‌دیروز رونمایی شد.

velayat boustan

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات اجرایی زیربنای این فضا به پایان رسیده است، گفت: این مجموعه شامل 2 سالن با مساحت 4 هزار مترمربع است که مجهزترین و مدرن‌ترین وسایل بازی خاورمیانه در آن مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.محمد هادی ایازی با بیان اینکه 4‌میلیارد تومان هزینه تجهیزات و 5 میلیارد تومان هزینه ساخت زیربنای این فضا شده است اظهار کرد: در 28 خرداد همه وسایل و تجهیزات این مکان چیده خواهد شد و شهروندان می‌توانند در سوم خرداد ماه از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درخصوص اینکه نیروهای انتظامی (هواناجا) قرار بود تا 15 اردیبهشت بوستان ولایت را تخلیه کنند اما تا به امروز این اتفاق نیفتاده است،گفت: در گفت‌وگویی که با مسئولان نیروهای هواناجا صورت گرفته، قرار است تا اول خرداد این تخلیه صورت گیرد.

از سوی دیگر، شهردار منطقه 19 نیز با ابراز رضایت از پیشرفت کار انجام شده در بوستان ولایت، گفت: عملیات اجرایی این بوستان به‌خوبی در حال پیشرفت است به‌طوری که تاکنون حدود 85 درصد پیشرفت در سایت‌های مختلف مشاهده می‌شود. عباد‌الله فتح‌اللهی با بیان اینکه از 10 ساختمان سایت جنوبی بوستان، 8 ساختمان آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: همگی ساختمان‌ها تا سوم خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسند.

براساس این گزارش، سیدمحمد جواد شوشتری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز با بیان اینکه 93 درصد از کار زیباسازی بوستان ولایت به پایان رسیده، گفت: 80 درصد از نصب نرده‌ها و مبلمان بوستان تمام شده و همچنین پروژه نورپردازی بوستان و وسایل بازی نیز پایان یافته و تنها نصب آنها باقی مانده است.

کد خبر 134976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز